خوراک آراِس‌اِس

در این سکوت حقیقت ما نهفته است

نوشته‌شده در

توان و دانش هر انسانی محدود است، پس برای نجات دنیا سهمیه‌ی محدودی دارد. من به دانشمندان دور و برم احترام می‌گذارم و این سهمیه‌ی محدود را هفته‌ای یک بار در نظر می‌گیرم کمی بیشتر. کسی که هر روز و هر ساعت دارد دنیا را نجات می‌دهد، احتیاج دارد کسی او را نجات دهد. هر روز برای پیشرفت راهکار ارائه می‌دهد و پیشنهادهایی که خودش هم به آن‌ها عمل نمی‌کند. چون نمی‌توانم این دوستان را نجات دهم، خودم را نجات می‌دهم.
این روزها فیس‌بوک را باز می‌کنم و هر نجات‌دهنده‌ی بیش‌فعالی که می‌بینم، روی دکمه‌ی آن‌فرند کلیک می‌کنم و فیس‌بوک را می‌بندم. همان‌طور که توییت کرده‌ام از فیس‌بوک شما آن‌فرند را می‌پسندم. انگار رسالتم این باشد که بروم فیس‌بوک آن‌فرند کنم و برگردم. این خلوت کردن را دوست دارم، خلوت‌کده‌ی دنیای من.

وقتی آمدم این چند خط را در وردپرس بنویسم، بالای ادیتور نوشت «حالتِ نوشتنِ بدون مزاحم» را فعال کنید، عجب.

پاسخی بگذارید

