خوراک آراِس‌اِس

گور

نوشته‌شده در

دفنم تو یه گور ِ دسته‌جمعی
هر روز تنم کرایه می‌شه
راه رفتن ِ من پای خودم نیست
حرفام نفس ِ یه سایه می‌شه

من منفجر از ترکش و باروت
خاکم گرو ِ وحشت و خونه
آتیش گرفته استخونام
این شکل ِ شکیلی از جنونه

دیوار به دیوار ِ غروبم
خورشید به بیگاری اسیره
مجبوره شبانه‌روز ما رو
سمبل کنه وارونه بگیره

اکسیژن ِ این هوا غریبه‌س
ترکیب شده با اچ و کربن
افسانه‌ی کیمیاگری رو
با ماسک عزا تنفسش کن

دود از سر ِ من به آسمونه
بارونی نمی‌باره به‌جز اشک
تجزیه شدم به چند تا آدم
صفرم جلو صفر، یعنی خود ِ کشک

توی سر ِ من سقط ِ امیده
تدبیر به بیراهه‌ی تحقیر
دفنم تو یه گور ِ دسته‌جمعی
بی‌متن ولی دچار ِ تفسیر

پاسخی بگذارید

