وبلاگ

وردپرس.کام

رفتم به قسمت پوسته‌های وردپرس.کام و خواستم مثل قدیم که هر چند وقت یک‌بار قالب وبلاگ را عوض می‌کردم، طرحی نو در اندازم. تقریبن همه‌ی پوسته‌ها را ول دادم توی صفحه ولی به دلم ننشست، متأسفانه یا خوشبختانه قالب‌های این سرویس وبلاگ‌نویسی غیروطنی برای زبان فارسی هر کدام یک ایرادی دارد. اما این هم مثل فیلترینگ باعث نمی‌شود اینجا تعطیل شود. آخر سر این قالب را انتخاب کردم که می‌بینید و شاید هم نمی‌بینید، در کمال تعجب هر چه در قسمت کناری وبلاگ قرار داده بودم پرید و مجبور شدم دوباره اضافه‌شان کنم. چند تایی را هم بی‌خیال شدم.
نمی‌دانم چرا در این چند سال تاریخ جلالی به وردپرس.کام اضافه نشده است، شاید می‌خواهند دوباره راه من را ببرم روی وردپرس شخصی، اما من پول ندارم پس هستم.

پاسخی بگذارید

