شخصی

من بی‌تفاوتم به این‌همه عذاب

دوست داشتم تو را هانی صدا کنم، در همه‌ی جمع‌ها جز این صدایت نمی‌کردم. این عادت برای نزدیکانم خوشایند نبود، این شد که کم‌کم با هانی هانی گفتن، این کلمه را از دهان من انداختند. انگار نه هانی‌ای آمده و نه هانی‌ای رفته.
نزدیکانی که ادعای دوستی و دلسوزی دارند، حتا همین دلخوشی‌های کوچک را هم از آدم می‌گیرند. اگر بخواهیم به کارهایشان فکر کنیم روزهایمان را از دست می‌دهیم و شادی‌های کوچک و بزرگمان.
به هر کسی که می‌رسم اول اسم تو بر زبانم می‌آید، می‌ترسم. می‌ترسم از اینکه تنها دلخوشی همیشگی من را از من بگیرند. می‌ترسم اما پا پس نمی‌کشم، که تو جان و جهان منی.

پاسخی بگذارید

