خوراک آراِس‌اِس

اینک زیر نورافکن

نوشته‌شده در

taoon

۲۵ مهر ۸۴، بعد از دو سال وبلاگ‌نویسی در پرشین‌بلاگ و دیگران، وبلاگ راه من رو با کلی ذوق و شوق و دردسر راه انداختم. سیستم مدیریت محتوا، مووبل‌تایپ بود و خودم سعی کردم همه‌ی کاراش رو انجام بدم.
حالا ۹ سال و چند روز گذشته. از روزهایی که هی مطلب می‌نوشتم و ماه تموم نمی‌شد. نگاه می‌کنم به این روزها و می‌بینم هی مطلب نمی‌نویسم و ماه تموم می‌شه. به یاد اون روزها دوباره آلبوم راه من داریوش رو گوش می‌دم. می‌خونه «ترانه مال مردم، نت‌به‌نت پیدا ولی گم بود …».

پاسخی بگذارید

