ثوابی‌نامه‌ی برزیل · جام جهانی ۲۰۱۴ · طنز

جنیفر لوپز در آغوش عفت

روز سوم

2006 MTV Video Music Awards-Arrivals

همین چند دقیقه پیش جواب مثبتش را گرفتم. قصه از آنجایی شروع شد که در یکی از جلسات غیرعلنی، عفت خانم ویدیوی مخصوص جام جهانی ۲۰۱۴ را که روی گوشی همراهش بود به من نشان داد. در حالی که چادرش را محکم گاز می‌گرفت گفت «اگر تونستی تو این سفر فرهنگی جنیفر لوپز رو به راه راست هدایت کنی، اون‌وقته که کارت درسته». حقیقتآ به من برخورد. تا به حال نشده من دست روی کاری فرهنگی بگذارم و انجام نگیرد. این مأموریت هم هر چند غیرممکن می‌نمود، اما به من سپرده شده بود.
با اینترنت آزاد کشورمان، در صفحات اجتماعی، این خانم جنیفر لوپز را جستجو کردم و پیدایش کردم. بعد از اولین نظر صیغه‌ی محرمیت خواندم تا بتوانم مأموریتم را ادامه بدهم. برایش به دو زبان زنده‌ی دنیا یعنی فارسی و عربی، پیغام گذاشتم. یک‌جوری منظورم را رساندم که شنیده‌ام قرار است در مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی بخوایند و آماده‌ام که شما را از این کار منصرف کنم.
باورم نمی‌شد که چنین خاکی و مردمی باشد، فردای آن روز نوشته بود که بینگ و گوگل برایش روشن کرده‌اند درخواست من چیست و آماده است حرف‌های مرا بشنود. پس وارد مرحله‌ی دوم مأموریت شدم، نوشتم که من همین دیروز به او محرم شده‌ام و نگاهی به وجناتش کرده‌ام و محاسنش را بیش از سیئاتش دیده‌ام. برایش نوشتم که چه نیکوصورت است و سیرتش اما آن‌طور که که نشان می‌دهد نیست. نوشتم برعکس تصور دیگران، به نظرم بسیار نیکوسیرت است. چه خوب می‌شود که این سیرت و صورت زیبا را به سادگی در اختیار عموم قرار ندهد.
پاسخ داد که از جذبه‌ی صورتم و اخم پیشانی‌ام، خوشش آمده است. این‌که هنوز مردی در دنیا پیدا می‌شود که پشت او بایستد تا تکیه‌گاهش باشد. حاضر است به حرف‌هایم گوش کند. نوشت که از نامزد فنچش خسته شده، کسی که پول‌هایش را حیف و میل می‌کند.
این پیغام و پسغام‌ها تا همین امروز که در سائوپائو هستم ادامه داشت. برایش نوشته بودم که خوب نیست خانمی به نیکوصورتی و نیکوسیرتی ایشان، بدنش را در انظار عمومی آن‌طور که در ویدیوها و کنسرت‌هایشان است عریان و نمایان کند. نوشتم علاوه بر اینکه صد هزار نفر در ورزشگاه می‌بینند و خوبیت ندارد، افتتاحیه‌ی جام جهانی را میلیاردها نفر می‌بینند و نزد خدا قباحت دارد و عذاب الهی می‌فرستد. همین‌طور برایش نوشتم که در مملکت اسلامی من ممکن است به خاطر اجرای او و اینکه مردم کشورم روی ایشان غیرت دارند نتوانند این مراسم را ببینند.
امروز در آخرین پیغامش برایم نوشت که با حرف‌های من متحول شده و به افتتاحیه‌ی جام جهانی نخواهد رفت تا خدا راضی باشد. نوشت نمی‌خواهد عذاب وجدان بگیرد از اینکه ملتی نتوانسته‌ند افتتاحیه را ببینند، به خاطر حجب و حیا و غیرتی که دارند. در آخر هم لینک خبر عدم حضورش را برایم فرستاد. نوشت که در خبر آمده که دلیلش معلوم نیست اما من و تو می‌دانیم که دلیلش چیست. عکس پرسنلی جدیدش را هم فرستاد و گفت برایش عکس‌های بیشتری از خودم در حالت‌های مختلف بفرستم.
خوشحالم که این مأموریت ویژه را هم به خوبی انجام دادم، حالا هم دعای خیر ملت را دارم و هم عفت را.

خادم ملت: ثوابی
دوشنبه ۱۱ شعبان‌المعظم‌له ۱۴۳۵ هجری قمری
مصادف با ۱۹ خرداد ماه هجری شمسی
و نهم جون ۲۰۱۴ میلادی

+ عدم حضور جنیفر لوپز در مراسم افتتاحیه‌ی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

» روز اول – توزیع پوشش مناسب در برزیل
» روز دوم – پشت درهای بسته

1 دیدگاه برای «جنیفر لوپز در آغوش عفت»

پاسخی بگذارید

