شخصی

سلام، خوبی؟

Toranj

دخترک فقط دو روز مهمون ما بود و انگار سال‌هاست می‌شناسمش. تا قبل از اون فقط از روی عکس‌هاش دوست‌داشتنی بود و حالا با عطر خوش خاطره‌ی حضورش.
وقتی با شیطنت از پشت کتابخونه سرک می‌کشید و می‌گفت: «سلام، خوبی؟» و من دلم ضعف می‌رفت واسه بغل کردنش. وقتی سراغ مجسمه‌های چوبی گربه‌هام می‌رفت، کنار هم می‌چیدشون ولی بعد از چند لحظه از پله‌ها پرتشون می‌کرد پایین. وقتی با زبان مخصوص خودش، ترکیبی از فارسی و انگلیسی رو تحویلم می‌داد که حتی اگه دکترای زبان‌شناسی هم داشتم، نمی‌فهمیدم. وقتی کوچه‌های خشتی یزد رو قدم می‌زدیم و او آفتاب یزد رو نفس می‌کشید تا برسونه به بارون لندن. وقتی …
ترنج حالا گوشه‌ای از قلب من نشسته و از داشتن چنین مهمونی، کیف می‌کنم. لحظه‌شماری می‌کنم واسه دیدن دوباره‌ی دوست کوچولوم.

پاسخی بگذارید

