شخصی · عاشقانه

حالا کمی شاعرترم از روی دست‌های تو

911119-1

یک سال پیش در ۹۱۱۱۱۹، یعنی نوزده بهمن هزار و سی‌صد و نود و یک، که از هر طرفی بخوانی‌اش روز مقدسی است. درست ۴ سال و یک روز بعد از اولین نگاه. وقتی می‌گویم درست یعنی درست درست، وقت من و وقت تو، وقت ما. وقتی من پر از استرس بودم و تو … تو را نگاه می‌کردم و از خوشی در همان دل‌شوره می‌مردم. ما به هم رسیدیم. ما به هم رسیده بودیم، دیگران اما آن‌روز، آرزوی ما را جشن گرفتند و نقل و نبات و شیرینی‌اش را خوردند و ما. ما انگار از غمی هزارساله رها شده باشیم. رهای رهای رها.
حالا پیش هم نشسته‌ایم به مرور خاطره‌ی خوب این یک سال که مثل ثانیه‌ای گذشت. زمان از ۱۸ بهمن ۸۷ تا ۱۸ بهمن ۹۱ ایستاده بود. با ما راه نمی‌آمد. اما ۹۱۱۱۱۹ زمان از ما جلو زد. انگار نه انگار که یک سال گذشته است. باورت می‌شود؟ من که باور نمی‌کنم. اما حقیقت دارد. وقتی سال رؤیایی می‌شود، سریع‌تر می‌گذرد. حالا برق می‌زند نگاه من در نگاه تو. روی شب من چهار تا ستاره، ماه است.

پاسخی بگذارید

