خوراک آراِس‌اِس

+۱۰

نوشته‌شده در

تاریخ صدور گواهینامه‌م رو نوشته ۱ دی‌ماه ۱۳۸۲. حالا، ۱۰ سال و ۲۰ روز از اون تاریخ گذشته و من باید می‌رفتم گواهینامه‌م رو تمدید می‌کردم. اما خب هنوز نرفتم برای تمدید اون و پلیس +۱۰  منتظر منه هم‌چنان. به این فکر می‌کنم اون فؤادی که ۱۰ سال پیش اون‌قدر حوصله داشت که واسه گواهینامه گرفتن اقدام کنه و بره کلاس رانندگی کی بود. در حالی که من حوصله ندارم تا یکی از این دفاتر پلیس +۱۰ برم و گواهینامه‌ی جدید بگیرم.
البته دلم هم نمی‌آد اون کارتی که رنگ و روش عوض شده و شبیه لواشکه رو با یه گواهینامه شبیه کارت تلفن عوض کنم، اما چاره‌ای نیست. یکی از همین روزا که نمی‌دونم کی هست، باید به انتظار پلیس +۱۰ خاتمه بدم.

پاسخی بگذارید

