خوراک آراِس‌اِس

برمی‌گردم وبلاگم را ببوسم

نوشته‌شده در

ده سال و چند روز از ۱۵ خرداد ۸۲ گذشته. روزی که پرشین‌بلاگ میزبان اولین وبلاگ من شد. باورم نمی‌شه ۱۰ ساله دارم وبلاگ می‌نویسم حالا با هر کیفیت و کمیتی. تجربه‌های تلخ و شیرین زیادی داشتم و خیلی از اتفاق‌های خوب زندگیم به خاطر وبلاگ‌نویسی بوده که افتاده.
حالا که گودر آخرین روزای عمرش رو داره می‌گذرونه، دلم می‌خواد بگم که گوگل با تغییرات بی‌جایی که توی گودر به وجود اورد و حالا با تعطیلیش، لطمه‌ی زیادی به وبلاگ‌نویسی فارسی زد. اتفاقی که میزان تخریبش در حد انقلاب ۵۷ بود. کاش هیچ‌وقت کودتا نمی‌شد.
دوست دارم برگردم به همون روزهای شروع وبلاگ‌نویسی. دوست دارم اشتیاق سابقم را برای وبلاگ‌خوانی داشته باشم و هر روز وبلاگ خواندنی تازه‌ای کشف کنم. باید سعی کنم اتفاق تازه‌ای بیافتد. باید سعی کنم مثل قبل، راحت وبلاگ بنویسم. مثل ۱۰ سال پیش.

یک پاسخ »

  1. بازتاب: تو که دستت به نوشتن آشناست … | راه من

پاسخی بگذارید

