خوراک آراِس‌اِس

از سمت ِ کبوتر قفسی می‌آید

نوشته‌شده در


باز هم از ته ِ این کوچه کسی می‌آید
اتفاقی‌ست که با طعم ِ گسی می‌آید
اس‌ام‌اس دادی و احوال ِ مرا پرسیدی
ای … بدک نیست، گمانم نفسی می‌آید!
خواستم تا بگریزم، بروم گم بشوم
دیدم از سمت ِ کبوتر قفسی می‌آید
بسته‌ام پنجره‌ها را که هوا غم دارد
غصه از بام و در و پیش و پسی می‌آید
پی ِ تدفین ِ خودم رفتم و با من گفتند
گورکن، تا تو به اینجا برسی می‌آید
صبر کن چوب ِ حراجی به دل ِ خسته مزن
«زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید…»

«اگر انار شوم» مجموعه‌ی اشعار زری کاربخش راوری است که «نشر نون» منتشر کرده است. این روزها که دیگر اینترنتی نمانده است مشغول خواندن این کتاب هستم و کم و بیش از اشعار آن لذت می‌برم. خوشحالم که نشر تازه‌تأسیس نون با عنوان منظومه‌ی شعر و داستان ایرانی، با یک مدیر خوش‌ذوق آمده است تا یار مهربان باشد. به شما هم پیشنهاد می‌کنم مجموعه‌ی کتاب‌های «نشر نون» را از دست ندهید. در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانید این کتاب‌ها را در کنار کتاب‌های «نشر آموت» تهیه کنید.
نشانی در نمایش‌گاه کتاب؛ مصلی – شبستان – ناشران عمومی – ردیف ۳۲ – غرفه‌ی ۴۶  – روبروی نشر نی

پاسخی بگذارید

