خوراک آراِس‌اِس

ای خود ِ آزادی، اتفاق افتادی

نوشته‌شده در

ای خود ِ آزادی، اتفاق افتادی

بارها و بارها گفته‌ام که نوشتن از تو ساده نیست. اما اتفاقی که این روزها برای من و تو افتاده تا ما شده‌ایم را هر چقدر هم که نوشتنی نباشد، باید نوشت. باید نوشت از این لذت بی‌پایان که هر روز بیشتر و بیشتر وارد زندگی ما می‌شود. حالا چهار سال از اولین روزی که من تو را دیدم گذشته است و در یک بهمن رؤیایی به هم رسیده‌ایم. دهم بهمن تولد تو بود که تولد ما شد و باران گرفت. بی‌وقفه‌ترین باران زمستان ۱۳۹۱، نگاه من و تو به هم و موافقت خانواده‌ها که مهر پایان بود بر دوری و تنهایی. هر چه در باورمان نمی‌گنجید به حقیقت پیوست تا چهار ستاره سنجاق شود به آسمان راه من. دیگر با خیال راحت می‌توانم دوست داشتن تو را فریاد بزنم. عزیزترین اتفاق زندگی من، رؤیای چهار ستاره، تا همیشه‌ی وجودم دوستت دارم.

یک پاسخ »

  1. دوستت دارم رؤیای من :*

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. مبارک باشه ان شاءالله 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

