موسیقی · روزانه · شخصی

جهان همین تویی و من

امروز امتحانات اولین ترم از سری جدید تحصیلات من هم تموم شد. با اون مشقتی که تو شیمی نساجی متحمل شدم به خاطر علاقه‌ای که نداشتم، یادم رفته بود نمره‌ی بالای ۱۸ هم وجود خارجی داره، اما خب حالا تو رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی متوجه شدم می‌شه با علاقه درس خوند و نمره‌ی خوب هم گرفت. گمون کنم که این ماجرا همچنان ادامه داشته باشه، چون با استادهای دلسوز و باسوادی که داریم من از انتخابم برای تحصیل پشیمون نشدم و مشتاق شروع شدن ترم‌های بعدی هستم.

و اما بهمن، انگار که بهمن ۹۱ شرایط برای اتفاق‌های خوبی که قبلن نوشته بودم فراهم می‌شه. منتظرم تا با گذشتن بهمن ۹۱ خوب‌ترین خواب‌های زندگی رو توی بیداری ببینم.

جالب اینجاست که ۶ بهمن امسال آلبوم «شبیه هیچکس» مهرداد آسمانی گرامی با ترانه‌های ایرج جنتی عطایی و تنظیم منوچهر چشم‌آذر از طریق شرکت آونگ منتشر خواهد شد. می‌تونید به صفحه‌ی رسمی مهرداد در فیس‌بوک بپیوندید و آخرین اخبار رو داشته باشید و اگر کمی خوش‌شانس باشید نسخه‌ی اصلی آلبوم رو از همین طریق در ایران تهیه کنید. پنج‌شنبه‌ی همین هفته، اولین ویدئوی این آلبوم با اسم «ضد نور» منتشر می‌شه.

+ دانلود: دموی آلبوم «شبیه هیچکس»
+ عنوان مطلب قسمتی از ترانه‌ی «به ساعتت نگاه نکن» سروده‌ی ایرج جنتی عطایی در همین آلبوم

پاسخی بگذارید

