خوراک آراِس‌اِس

بگو با من از خواب روزای خوب

نوشته‌شده در

چند هفته‌ای است روال زندگی‌ام مثل گذشته‌ها شده است. زندگی به وقت آمریکای جنوبی، به وقت آرژانتین. همه‌چیز به این بستگی دارد که دوست داشته باشی چگونه زندگی کنی، هیچ‌کس نمی‌تواند تو را تغییر بدهد. مثلن من تصمیم گرفته‌ام یک روزی وقتی که پول کافی در جیب داشتم، حتا اگر اینجا هم جای زندگی شود، به آرژانتین بروم و زندگی کنم. حالا که به روال عادی زندگی برگشته‌ام و ۵ و ۶ صبح می‌خوابم، دارد اتفاق‌های خوبی می‌افتد. یادتان اگر باشد شکنجه‌ی دوران خدمت من این بود که باید ساعت ۴ و ۵ صبح بیدار می‌شدم. باید نقش گلاب را در افتادن این اتفاق‌های خوب که همه در همین شهریور برای من افتاده‌اند را پررنگ بکشم، باید به‌زودی اتفاق خیلی خیلی خوب‌تر و بزرگ‌تری بیافتد و من دستان او را با افتخار ببوسم. دور و برم پر از دفترهای باز است و من می‌دانم به‌زودی همه‌شان با سرخوشی بسته خواهند شد. صدای خوبی یک‌روز نوشته‌های من را خواهد خواند.
راستی یک‌موقعی گودر شبانه‌روزی بود و در هر ساعتی می‌شد وبلاگی پیدا کرد که مطلب تازه‌ای نوشته است، اما حالا این ساعت‌ها … کاش می‌شد نگذریم، اما بگذریم.

پاسخی بگذارید

