خدمت‌نوشت · روزانه

بگو چه مرگته که دوباره می‌خونی؟

مرخصی عید نوروز هم تمام شد. دوباره از فردا باید ساعت ۴ صبح بیدار شوم و بروم پی خدمت‌کاری. چند ساعتی هست که این ویرایشگر وردپرس را رفرش می‌کنم تا درست لود شود و بتوانم بنویسم. بدبختی اینجاست که اینترنت درست و حسابی هم ندارم. تلفن اینجا به اسم دایی‌ام است و من برای اشتراک adsl اول نیاز به کپی مدارک او دارم و بعد به یک مرخصی در ساعت اداری. دوست دارم بیشتر از این بنویسم ولی اگر بیشتر از این بنویسم فردا می‌شود و من باید برگردم و اول نوشته را درست کنم و بنویسم که مرخصی عید نوروز هم تمام شد. حالا از امروز باید ساعت ۴ صبح بیدار شوم و …

پاسخی بگذارید

