خوراک آراِس‌اِس

مرا ببر به خواب خود

نوشته‌شده در

اون‌طرف نمی‌تونم برم چون هنوز یک سال مونده تا گرفتن اون کارت پایان خدمت لعنتی، این‌طرف نمی‌تونم بمونم چون تو خیابون نمی‌تونم برم و همه دارن اعدام می‌شن. اعدام این نیست که که یه آدم رو بفرستن بالای دار، همین که اعصابی برای آدمای این مملکت نمونده، یعنی روحشون داره از بدن خارج می‌شه. یعنی همه دارن اعدام می‌شن.
تنها خبر خوش این روزهای مملکت، انتخاب «جرم» مسعود کیمیایی به عنوان بهترین فیلم جشنواره‌س. این بار من موقع حشنواره تهران بودم ولی، سربازی نگذاشت بتونم جرم رو ببینم. بی‌صبرانه منتظر عید نوروز هستم تا معجزه‌ی تازه‌ی کیمیایی رو بر پرده‌ی سینما ببینم.
اصلن این نوشته رو نوشتم که چی؟ این‌ور جای من نیست و اون‌ور راه من نیست. تو خواب تو جا هست؟

پاسخی بگذارید

