خوراک آراِس‌اِس

اسم تو، مسیر آینده رو پیدا کردنه

نوشته‌شده در

فردا روز من و توست، من و تو می‌پرستیمش و هر روز خاطره‌اش را در دل مزمزه می‌کنیم. از این روست که دوست دارم این ترانه‌ی دل‌نشین ایرج جنتی عطایی را که مهرداد عزیز با ملودی و صدای خود به یک زیبای جاودانه بدل نموده است که با تنظیم علی الهی و ویدیویی از سیروس کردونی تزئین شده، به عنوان اولین آهنگ منتشر شده از آلبوم «طعم ِ رؤیا» را به این روز عزیز تقدیم کنم، به روز من و تو …

«فستیوال ِ گل»
تا تو با لب‌خنده‌ای دنیا رو دنیا می‌کنی
زندگی رو پایتخت ِ عشق وُ رؤیا می‌کنی
تو خود ِ معجزه‌ای که با صدا کردن ِ من
پنجره‌هامُ به فستیوال ِ گل وا می‌کنی
توی ریخت وُ پاش ِ این خاموشی ِ ناکوک ِ من
تو صدات موسیقی ِ لحظه رو زیبا کردنه
روی هیپنوتیزم ِ این عقربه‌ی رو به عقب
اسم ِ تو، مسیر ِ آینده رو پیدا کردنه
تو حضورت حادثه‌س، وقتی از عشق بگی
سفر ِ یک‌طرفه‌س رو به جاودانه‌گی
با تو که باشم جهان، زیر ِ پلکای منه
ثانیه به ثانیه، وقت ِ عاشق شدنه
ریتم ِ بارون توی بلوار ِ نئون
طرح ِ نورانی ِ رفت وُ اومده
که نفس پشت ِ نفس راه ِ منُ
سمت ِ رفتار ِ تن ِ تو پل زده
اون‌قدر عاشق‌ترم که حسمُ
می‌تونم واژه به واژه بشنفم
جانب ِ عطر ِ تو رو بگیرم وُ
تو ترافیک ِ شبونه بشکفم
تا کبوتر می‌کنم اسم ِ تو رو
طعم ِ آغوش ِ تو می‌گیره صدام
از تو با یه بوسه می‌میرم وُ باز
از تو با یه بوسه به دنیا می‌آم
تو حضورت حادثه‌س، وقتی از عشق بگی
سفر ِ یک‌طرفه‌س رو به جاودانه‌گی
با تو که باشم جهان، زیر ِ پلکای منه
ثانیه به ثانیه، وقت ِ عاشق شدنه
تو حضورت حادثه‌س، اگه از عشق بگی
سفر ِ یک‌طرفه‌س رو به جاودانه‌گی
با تو که باشم جهان، زیر ِ پلکای منه
ثانیه به ثانیه، وقت ِ عاشق شدنه

پاسخی بگذارید

