موسیقی · شخصی

هم‌کلام با صدای خورشید

مهرداد آسمانی

چهارشنبه شب هفته‌ی پیش وقتی جی‌میل را چک می‌کردم، باورم نمی‌شد که به برآورده شدن یکی از آرزوهای خودم نزدیک می‌شوم. پیشتر نوشته بودم که از طریق ای‌میل با مهرداد آسمانی در تماسم، اما صحبت کردن از طریق تلفن با خواننده و آهنگساز محبوبم یکی از آرزوهایی بود که ای‌میل مهرداد، مژده‌ی برآورده شدنش بود.
خوشحالی و ذوق‌زدگی من حد نداشت، تا ساعت ۱۰:۲۵ شب پنج‌شنبه، که مهرداد آسمانی گوشی تلفن را برداشت استرس حرف زدن با او رهایم نمی‌کرد.
شخصیت بزرگ مهرداد آسمانی را من نمی‌توانم در چند خط و کلمه توصیف کنم. فقط می‌توانم بگویم، هر روزی که می‌گذرد بیشتر از پیش از اینکه همیشه دوست‌دار صدا و موسیقی‌اش بوده‌ام، به خودم افتخار می‌کنم. کم‌اند هنرمندانی که این‌چنین باشند، که هم هنرشان مورد پسند واقع شود و هم اخلاق و رفتارشان.
با مهرداد از هر دری سخن گفتیم، از وضعیت موسیقی پاپ ایرانی، از ضعف ترانه‌ها و آهنگ‌ها. از همکاری جدیدش با ایرج جنتی عطایی. مطمئن باشید آلبوم جدید نیز فصل تازه‌ای خواهد بود در موسیقی و ترانه‌ی ایران‌زمین، اثری درخور نام مهرداد و ایرج عزیز. در یک کلام می‌توانم بگویم هم‌کلامی‌ام با مهرداد عالی بود، همان چیزی که انتظارش را داشتم.
در این یک سال با همه‌ی سختی شرایط و فاصله‌ی زیاد بین‌مان، مهرداد در پیشرفت ترانه‌های من نقش مهمی بازی کرده است و این به خاطر نگاه تیزبین و سخت‌گیرانه‌اش نسبت به ترانه است. ممنونم از این مهربانی و رفاقت بی‌اندازه‌اش.
پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ در خاطر من با صدای خورشید جاودانه شد.

+ صدای خورشید، نام اولین آلبوم مهرداد است با ترانه‌های محمد صالح‌علا
+ پروفایل رسمی مهرداد آسمانی در فیس‌بوک
+ صفحه‌ی هواداران مهرداد آسمانی در فیس‌بوک

پاسخی بگذارید

