وبلاگ

رؤیاهاتُ رنگی بکِش

امروز راه من، وارد پنجمین سال حضورش در وبلاگستان می‌شود. با توجه به مشکلاتی که دامنه‌ی راه من دات کام داشت یعنی فیلتر بودن، از امروز وبلاگ راه من را بر روی این دامنه یعنی راه من دات نت می‌توانید بخوانید. دامنه‌ی قبلی با همه‌ی دوست‌داشتنی بودنش به خاطره‌ها پیوست. از دوستانی که لطف داشته‌اند و به این وبلاگ لینک داده‌اند ممنون می‌شوم اگر لینک را تصحیح کنند.
فکر نکنم مشترکین خوراک راه من، مشکلی پیدا کنند چون قبلآ تمام خوراک‌ها به روی فیدبرنر دایرکت شده بود. محض اطمینان این دو خوراک وبلاگ راه من است:
» وبلاگ + لینک‌ها
» وبلاگ
به رسم سابق، توضیحات وبلاگ را برای یک سال پیش رو به «ترانه‌های ناتمام، روزی تمام می‌شود» تغییر دادم و به این روز امیدوارم.
از اینکه هنوز در راه من می‌نویسم، خوشحالم. از دوست عزیزم، جاوید هم به خاطر لطف بسیارش ممنونم.

+ عنوان مطلب از ترانه‌ی «مُشت»

پاسخی بگذارید

