متن ترانه‌ی دیگران

جونِ آدمی عزیزه، جونِ هر کسی عزیزه

مش تقی سلام علیکم
قربون ِ دستات برم واسه من سیگار آوُردی
قربون ِ دستات برم
مش تقی کاری نکردم، پرونده‌سازی شده
آبروم رفت پیش ِ مردم، با زندگی‌م بازی شده
مادرم غصه نخور، زندون مال ِ مَرده
دست روی دلم نذار، که پر ِ درده
مادرم غصه نخور، زندون مال ِ مَرده
دست روی دلم نذار، که پر ِ درده
قدیمیا راست می‌گفتن، کف ِ دادگستری لیزه
زندگی‌ت دست ِ خودت نیست، لای پرونده رو میزه
سگ همیشه در کمینت، با دو تا دندون ِ تیزه
جون ِ آدمی عزیزه، جون ِ هر کسی عزیزه
مادرم غصه نخور، زندون مال ِ مَرده
دست روی دلم نذار، که پر ِ درده
مادرم غصه نخور، زندون مال ِ مَرده
دست روی دلم نذار، که پر ِ درده
ممد آقا سر ِ پایی، قربونت آبُ بده
بیژن آژان سر ِ پُستی، طناب ِ دارُ بده
اگه کُشتی منُ بابا، جواب ِ یارُ بده
مادرم غصه نخور، زندون مال ِ مَرده
دست روی دلم نذار، که پر ِ درده
مادرم غصه نخور، زندون مال ِ مَرده
دست روی دلم نذار، که پر ِ درده
—————————–
«مش تقی»
خواننده: مهرداد
ترانه‌سرا: محمد صالح علاء
آلبوم: صدای خورشید

پاسخی بگذارید

