انتخابات ۸۸ · سیاست · طنز

تو رو به روح ملت شریف ایران قسمت می‌دم

صادق جم از من دعوت کرده است تا بنویسم که انتظار دارم رئیس جمهور آینده چه کارهایی را انجام ندهد، که من آنچه را به ذهنم می‌رسد فهرست‌وار می‌نویسم، انتظار دارم از رئیس جمهور آینده‌ی ایران این اعمال سر نزند:

۱- نام بردن از ملت شریف ایران.
۲- جا زدن خود به جای ملت شریف ایران.
۳- به اشتراک گذاشتن ملت شریف ایران با شریفانی نظیر هوگو چاوز و سیدحسن نصرالله.
۴- ادامه دادن سوخت‌رسانی به سفره‌های ملت شریف ایران.
۵- ملت شریف ایران مگه مشکل ما موی سر و نحوه‌ی لباس پوشیدن جووناس؟
۶- حل مشکلات ساده و پیش افتاده‌ی ملت شریف ایران با انتگرال‌گیری چندگانه و پیوند دادن آن با ضرایب لاگرانژ و جزایر لانگرهاس.
۷- دستبرد زدن به جیب ملت شریف ایران.
۸- دادن آدرس میوه‌فروش محل به ملت شریف ایران.
۹- نفی وجود چیزی به نام ملت شریف ایران در دانشگاه‌های معتبر دنیا.
۱۰- لغو مشترک آزادی‌های پیش و میان و پس از بیان ملت شریف ایران.

از این دست انتظارات زیاده ولی من حوصله‌ی حرافی بیشتر رو ندارم.

پاسخی بگذارید

