خوراک آراِس‌اِس

توییت ۲۰ هزار من

نوشته‌شده در

طبق برنامه این مطلب باید توییت بیست هزارم من باشد، روزی که توییت کردن را شروع کردم و یادم نیست که با چه حرفی این اعتیاد آغاز شد، هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردم که توییت کردن اینگونه بخشی از زندگی من بشه و روزی برسه که چه مفید و چه غیر مفید ۲۰ هزار توییت نوشته باشم، هر چند که تا همین اواخر توییت کردن محدود بود به حضور در کنار کامپیوتر.
در هر صورت اما توییتر باعث شد که فصل جدیدی در زندگی من آغاز بشه، همون‌طور که این وبلاگ باعث شد. حرف‌هایی که توییت شد و توییت‌هایی که خوانده شد. با دوستانی در این مسیر مجازی آشنا شدم که بعضی‌هایشان دوستانی صمیمی شده‌اند. در شادی و غم هم سهیم بوده‌ایم. گاهی کمرنگ و گاهی پررنگ. شاعرانگی را تمرین کرده‌ام و گاهی لبخندی بر لب دوستان نشانده‌ام، فکر می‌کنم.
دوست داشتن را تمرین کرده‌ام و دوست داشته‌ام و دوست داشته‌ایم. شاید همیشه آرزو داشتیم بتوانیم در بیش از ۱۴۰ کاراکتر توییت کردن را تجربه کنیم، اما شیرینی توییت کردن به همان ۱۴۰ کارکتری بودنشه. اما من دوست دارم در توییت ۲۰ هزارم کمی بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر حرف بزنم. احساس می‌کنم چیزی در این ۱۹۹۹۹ توییت که از طرف من نوشته شده هست که باعث می‌شه من فکر کنم، پخته‌تر شده‌ام و بهتر از دو سال گذشته.
این توییت رو تقدیم می‌کنم به همه‌ی دوستانی که در توییتر با آن‌ها آشنا شده‌ام. از نام بردن هم که عاجزم. دوستتان دارم.

پاسخی بگذارید

