خوراک آراِس‌اِس

من اشتباه نمی‌کنم…

نوشته‌شده در

تا وقتی هستی ماه من، نگاه به ماه نمی‌کنم
بذار همه نگاش کنن، من اشتباه نمی‌کنم
قسم به تار موی تو، هرگز گناه نمی‌کنم
پری دریایی بیاد، اونم نگاه نمی‌کنم

موجُ گروگان می‌گیرم، میارمش تو خونه
فقط واسه یه حرف تو، از نوع عاشقونه
مهتابُ می‌دزدم برات، با نقشه‌ی شبونه
اگه بدونم دل تو، می‌شه واسه‌م دیوونه

تا وقتی هستی ماه من، نگاه به ماه نمی‌کنم
بذار همه نگاش کنن، من اشتباه نمی‌کنم

با گل یخ تو آسمون، واسه‌ت حجله می‌سازم
تا تو ببینی با چشات، چقدر مهمون‌نوازم
من اشتباه نمی‌کنم، هرگز گناه نمی‌کنم
قسم به تار موی تو، به ماه نگاه نمی‌کنم

تا وقتی هستی ماه من، نگاه به ماه نمی‌کنم
بذار همه نگاش کنن، من اشتباه نمی‌کنم
==========================
آهنگ: ماه من
خواننده: مهرداد
ترانه‌سرا: ژاکلین
آهنگساز: مهرداد آسمانی
آلبوم: غزال

پاسخی بگذارید

