خوراک آراِس‌اِس

مرگ رسمی

نوشته‌شده در

اگه دیدی که یه روز ستاره نوری نداره
یا یکی رستمه اما دیگه زوری نداره
اگه دیدی که یه وقت پرنده‌ای پر نداره
یه قفس همه‌ش دیواره، یه دونه در نداره
هیچ تعجبی نداره، اینه نقاشی دنیا
مرگ رسمی خداوند توی بی‌رحمی و غوغا
اگه دیدی که داره از آسمون سنگ می‌باره
یا دلِ نازک تو، هیچ ترسی از جنگ نداره
اگه دیدی که چشات به جای گل خار می‌بینه
جای هر شکوفه‌ای، به شاخه‌ها دار می‌بینه
هیچ تعجبی نداره، اینه نقاشی دنیا
مرگ رسمی خداوند توی بی‌رحمی و غوغا
اگه دیدی که پلنگ، جلو الاغ بار می‌زنه
چوپانم برای گوسفند جای نی، تار می‌زنه
اگه دیدی رو درخت، کلاغه آواز می‌خونه
شعر آزادی‌شُ تو جنگل بی‌ساز می‌خونه
هیچ تعجبی نداره، اینه نقاشی دنیا
مرگ رسمی خداوند توی بی‌رحمی و غوغا
اگه دیدی که من از شعرِ سیاهِ شب پُرَم
ولی دارم با قلم، رو کاغذام سُر می‌خورم
هیچ تعجبی نداره، این روزا تمومِ واژه‌ها بَدَن
خبرِ مرگِ خدا رو، با مرکب سَر زدن
چه امیدی، چه تلاشی، اینه نقاشی دنیا
مرگ رسمی خداوند، توی بی‌رحمی و غوغا

(چهارم مرداد ۱۳۸۶ خورشیدی)

+ روزهایمان را سانسور می‌کنند، هفتان و وبلاگ‌های ما که چیزی نیست. کاش اعتراض‌های‌مان هم‌صدا بود…
+ با تشکر از احسان مصلحی (+)
+ ممنون از شما: کوچک‌ترین فرشته و منیره و اسپایدرمرد و ……………….. و شما (به خاطر راه در روی پیشنهادی) و همه‌ی دوستان
+ هم‌سلولی‌ها: وحید آنلاین، پدرام، وحید نیک‌گو، تلخ‌نوشته‌ها، ناباور،  ملا حسنی، پونی خانوم و … (به دلیل اینکه من از گوگل‌ریدر برای خواندن وبلاگ‌ها استفاده می‌کنم دقیقآ نمی‌دانم در موج جدید فیلترینگ کدام وبلاگ‌ها فیلتر شده‌اند، همین تعداد را هم از اینجا استخراج کرده‌ام)
+ چه مانند بار قبلی اشتباه شده باشد و چه نه، من هستم، می‌نویسم و راه من ادامه دارد.

پاسخی بگذارید

