موسیقی · چکاوک

چکاوک۲: بمون حوای من با من، مگه عشق تو آدم نیست؟

سعید شهروز خواننده‌ی مهمی در داخل کشور است، تا به حال ۸ آلبوم از او منتشر شده است. اعتراف می‌کنم که تا پیش از آلبوم آخر او یعنی بی‌خوابی، پیگیر هیچ‌کدام از  کارهایش نبودم و آهنگی از او نشنیده بودم (معتادان موسیقی می‌دانند شنیدن یعنی چی). اما یک اتفاق باعث شد آلبوم بی‌خوابی برای من جذاب باشد. امضای بهروز صفاریان که می‌توان گفت یک سر و گردن از آهنگسازان و علی‌الخصوص تنظیم‌کنندگان داخل کشور بالاتر است پای این آلبوم مرا علاقمند کرد برای شنیدن کارهای آلبوم بی‌خوابی. ترانه‌های روزبه بمانی هم که جای خود را دارد.
چکاوک امروز اختصاص دارد به آهنگ اول این آلبوم، به نام «حرفامو باور کن» با کلام روزبه بمانی. با توجه به مجوز داشتن این آلبوم و عرضه شدن آن در کشور، کیفیت آهنگ را کمی پایین آورده‌ام. امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید و آلبوم بی‌خوابی سعید شهروز را در اولین فرصت تهیه کنید. اگر دسترسی به فروشگاه‌های عرضه‌ی موسیقی ندارید آن را به صورت اینترنتی از آهنگسرا بخرید.

[display_podcast]

پاسخی بگذارید

