وبلاگ · روزانه

منم که با ترانه‌هام، رو دیوارا خط می‌کشم

از شروع راه من، سه سال تمام گذشته است. مهم‌ترین دوران از ۵ سال و نیم وبلاگ‌نویسی. بهش می‌گم عمر مفید، حالا وارد سال چهارم می‌شوم. خیلی چیزها یاد گرفته‌ام، خیلی از عقایدم تغییر کرده است. این نیمچه بلوغ فکری را مدیون وبلاگ‌نویسی‌ام، علی‌الخصوص راه من.
کاغذ دیواری زیر به سفارش راه من توسط دوست عزیزم پاپک طراحی شده، در سایز ۷۶۸*۱۰۲۴. به عنوان هدیه‌ از طرف من به خوانندگان راه من. یادآور سه سال نوشتن…

8 دیدگاه برای «منم که با ترانه‌هام، رو دیوارا خط می‌کشم»

  1. با وجود اون توییت ناجوانمردانه‌ات، اومدم تولد وبلاگتو تبریک بگم!اسمایلی مرام و این حرفا!:دی
    خیلی جالبه که وبلاگت فقط یک روز زودتر از وبلاگ من متولد شده و هر دو هم سه ساله‌اند! حیف که…
    تولد مجازیت مبارک:)

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

