خوراک آراِس‌اِس

پادکست ۴: شاملو

نوشته‌شده در

اگر بخواهم درگیر وزن و عروض و قافیه شوم، شاید هیچ‌گاه ترانه‌هایم به دل خودم ننشیند. مفهوم ترانه برایم مهم است. نوشتن ترانه گاهی ساده می‌شود، مثل ترانه‌ی شاملو، شروع که کردی به نوشتن، هی می‌خواهی تمامش کنی. هر چند این تمام کردن یک ماه یا بیشتر طول بکشد. دلت با ترانه است. لذت دمادم است. واژه‌سازی که می کنی زیاد غلط نمی‌چینی. برای همین است از ترانه‌ی سفارشی همیشه می‌ترسم.
به خواهش دوست عزیزم پاپک این پادکست کمی متفاوت‌تر است. شما عکس دست‌خط ترانه را هم در زیر می‌بینید. البته پیشنهاد پاپک برای موسیقی متن کاری از موتسارت (موتزارت) بود که به ترانه هم بیشتر می‌نشست اما به دلیل مدت زمان کوتاه‌ترش از ترانه مجبور شدم موسیقی متن را عوض کنم.
امیدوارم صدای من ترانه‌‌ای محبوب خودم رو خراب نکرده باشه.

[display_podcast]

دانلود – کیفیت بالا (۲.۷۷ مگابایت)
دانلود – حجم پایین (۷۳۰ کیلوبایت)

توضیح: به دلیل اینکه سایت اودئو چند وقتی است مشکل پیدا کرده است، این بار از این سایت استفاده نکرده‌ام.

یک پاسخ »

  1. قشنگ بود و خوش خط

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. خوب بود، ولی بازم به پای آرزوهای محال نمی‌رسه

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. انصافا آرزوهای محال از قویترین پادکستا بود و شاید نباید همه رو با اون مقایسه کرد

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. قشنگ بود فواد جان! امیدوارم هر روز قشنگ‌تر از دیروز بنویسی! 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. درود فواد عزیز
    شعر فوق العادس آهنگ هم خیلی خوبه فقط کاش معرفیش میکردی
    همونطوری که بهت گفتم با شنیدنش اشک میریزم و حس عجیبی دارم
    دست خط خیلی باحالی هم داری دوسش دارم :دی
    پیروز باشی

    دوست داشتن

    پاسخ
  6. خیلی خوب بود فواد جان موفق باشی !

    دوست داشتن

    پاسخ
  7. خسته نباشی عزیز.

    دوست داشتن

    پاسخ
  8. قشنگ بود. مرسی

    دوست داشتن

    پاسخ
  9. سلام . فؤاد جان

    قشنگ و زيبا بود

    اين هم تنوعي است . جسارت و شجاعت شما رو مي ستايم

    كاش همه در هم همه اي مشغول نبودند
    وسوسه در كمين من و تو پي شكار نبودند

    دوست داشتن

    پاسخ
  10. سلام
    فواد جان ترانه با شعر فرق داره ! ترانه بدون ریتم و موسیقی کل زیباییش رو از دست می ده ! ترانه هات رو با ریتم و آواز بخون اینجوری که تکلمه می کنی هیچ زیبایی نداره و بیشتر سکته هاش به چشم میاد

    دوست داشتن

    پاسخ
  11. خيلي قشنگ بود ولي من بازم ميگم سياهي روسياس ديو گله داره
    سفيدي پادشاس ديو گله داره

    دوست داشتن

    پاسخ
  12. اولین پادکستی بود که از شما می خوندم و می شنیدم. خیلی جالب و عالی بود . مرسی

    دوست داشتن

    پاسخ
  13. Perfect!!!

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

