خوراک آراِس‌اِس

تاریخی‌ترین روز تولد من

نوشته‌شده در

می‌تونست روز تولدم امسال، یکی از مزخرف‌ترین روزهای تولدم باشه. هر چند که من روزهای تولدم با روزهای معمولی‌م هیچ فرقی هم نمی‌کرد. اما دو امتحان پایان‌ترم مشکل این روزها رو برای من سخت کرده بود. منی که با درس خوندن غریبه‌ام. خلاصه هر چه بود امتحانات تموم شد، باید دید سرنوشت من به کجا می‌زسه.
اما امروز ۱۲ تیر ۱۳۸۷، فقط یک روز تولد معمولی برای من نیست. این یک روز تاریخی برای من است. تبریکات صمیمانه‌ی دوستان مجازی‌ام به من ثابت کرد که می‌شود به جامعه‌ی مجازی دل بست و غصه‌ها رو از یاد برد. اگر اطرافیان حقیقی بگذارند می‌توان به جامعه‌ی مجازی و دوستانش تکیه کرد. می‌شه به آق فری (فرشاد عزیز) و اسی (احسان مصلحی) و همه‌ی بچه‌های توییتر و فرندفید و وبلاگستان ایمان آورد. با این حرکتی که خود نبوغ است: پادکست تبریکات تولد فؤاد!
نمی‌دانم چه بنویسیم، که برای من در این لحظات سخت است با واژه‌ها ور بروم. گاهی وقت‌ها واژه در مقابل عظمت دوستی کم می‌آورد. چه می‌شود گفت.

وقتی پستچی زنگ در خانه را می‌زند و تو از بچه‌های توییتر و فرندفید، هدیه‌ی تولد دریافت می‌کنی، بغض می‌کنی و خجالت می‌کشی از اینکه لیاقت این همه محبت را نداری. عکسی که می‌بینید، نشانه‌ی کوچکی از بزرگواری این عزیزان است. عقاید یک دلقک از طرف حامد ملک، عاشقانه‌ها از طرف مه یا و آنام و زندگی در پیش رو از طرف مریم اردکانی.
این تاریخی‌ترین روز تولد من است، علاوه بر اینکه او هم این روزها پیش من است، و چه لذتی بالاتر از این همه دوستی و محبت

و جاودانگی؟ دست تک تک شما دوستان رو از راه دور می‌بوسم و امیدوارم با من یا بی من هر جا که هستید در یاد هم باشیم. دوستتون دارم.

این عکس هم هدیه‌ای‌ از طرف باران کوچولو:

خبر تکمیلی: هدیه‌ی پدرام ویسی هم رسید: مکتوب اثر پائولو کوئیلیو، ممنون پدرام جان.

یک پاسخ »

  1. دوستت داریم همگی
    تولدت مبارک
    مبارک مبارک

    اون عاشقانه ها رو بخون بیا بگو چی توش بود. :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. دوم؟ تولدت مبارک

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. خواهش 🙂
    وظیفه بود 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. امیدوارم سال بسیار خوب و خوشی داشته باشی فؤاد جان.. تولدت باز هم مبارک!
    دیدی سفرم به تأخیر افتاد؟ بیخودی پیشاپیش تبریک گفتم :دی ولی هدیه ات باید بمونه وقتی من برگشتم.. اسمایلی کامینگ سون :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. مبارک مبارک
    تولدت مبارک
    چون تیری هست هر روز برات لایک میزنم :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  6. به سبک خودم: کوفتت بشه! 😀

    دوست داشتن

    پاسخ
  7. تولدت مبارک دوست مجازی من

    دوست داشتن

    پاسخ
  8. تولدت مبارک فواد جان.

    دوست داشتن

    پاسخ
  9. بازم تولدت مبارک فواد جان. امیدوارم همیشه خوشحال باشی 😉

    دوست داشتن

    پاسخ
  10. مبارک باشه عزیز امیدوارم آنقدر عمر کنی که وقتی پشت سر را نگاه کنی جز لبخند رضایت کار دیگه ای نکنی. بهترین ترانه ها را برایت آرزو می کنم…

    پی نوشت: کتاب های که کادو گرفتی فوق العاده اند اگر نخوندیشون درنگ نکن و اگر خوندی که داشتنشون لطف زیادی داره.

    دوست داشتن

    پاسخ
  11. آره آره می‌شه به جامعه‌ی مجازی دل بست و غصه‌ها رو از یاد برد.

    دوست داشتن

    پاسخ
  12. خوب سالی دیگر بر سال‌های زنده بودنت افزوده شد و بی‌شک تجربه‌های بسیاری نیز.
    برایت سال‌های پر از عشق و شادی آرزو می‌کنم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  13. فواد من دیشب شام تولد برات الویه درست کردم اما تو دیگه رفته بودی ما خودمون خوردیم :دی
    به به می بینم که حسابی خجالتت دادن ! دستشون درد نکنه از حرکتشون خوشم اومد ایول به این دوستا.
    منم باز تولدت رو تبریک می گم بلکه خجالت بکشی بیای بهمون کیک بدی!!!

    دوست داشتن

    پاسخ
  14. تولدت مبارک !
    اگه من هم بخوام شناسنامه ای تولد نگیرم 12 تیر به دنیا اومدم !

    دوست داشتن

    پاسخ
  15. salaaaaaaaam
    tavalodet mobarak azizam .agha foade gol .ta hamishe javdane va mehraboon bashi.vali yadet bashe man avalin nafar bodama

    دوست داشتن

    پاسخ
  16. تولدت مبارک

    دوست داشتن

    پاسخ
  17. تولدت مبارک فواد جان/ببخشید تازه فهمیدم من!

    دوست داشتن

    پاسخ
  18. مبارک……………

    دوست داشتن

    پاسخ
  19. سلام فؤاد نمیدونستم تو هم ۱۲ تیری هستی ، مثل lindsay lohan ، من ، خالم 🙂
    تولدت مبارک به هر حال 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  20. ای وااااای …. باز هم یه متولد تیر…..خدای من شما چقدر زیاد هستین؟ در ضمن راستی تولدت هم مبارک!

    دوست داشتن

    پاسخ
  21. خیلی خوشحال شدم وقتی نوشته تو خوندم ، وقتی می بینم که چگونه ارتباطات مجازی به ارتباطات حقیقی پیوند زده میشه. تولدت مبارک

    دوست داشتن

    پاسخ
  22. happy birthday foad

    دوست داشتن

    پاسخ
  23. منو میشناسی ؟ نمیشناسی ؟ اشکال نداره وقت زیاده برای شناختن من …
    سال نوی زندگیت مبارک .
    نقطه ته خط .

    دوست داشتن

    پاسخ
  24. آقای فوادسای تیرماهی! میلادت با تاخیر 4 روزه مبارک….

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

