خوراک آراِس‌اِس

ویدیو: مسعود کیمیایی در دانشگاه آزاد یزد

نوشته‌شده در

ویدیویی که می‌بینید رو بعد از مدت‌ها که از این نشست گذشته، من در گوشی موبایلم پیدا کردم. یادم نیست خودم این شاهکار رو خلق کردم یا دوستی با گوشی من این لحظه را به یادگار برداشته است. پیشاپیش از کیفیت بد صدا، تصویر و کلهم اجمعین ویدیو عذرخواهی می‌کنم، جو جلسه و شرایط حاکم بر آن باعث شده ویدیو اینگونه در بیاید. به هر حال آن را به خاطر به اشتراک گذاشتن خاطرات با شما منتشر می کنم.
ویدیو آخرین لحظات نشست است و مسعود کیمیایی در حال بحث در مورد محدودیت و ارتباط ان با شکوفایی خلاقیت است. امیدوارم برای شما هم جالب باشد. ۱۰ ثانیه آخر ویدیو هم ارزش قانونی ندارد!


لینک مستقیم

یک پاسخ »

  1. خلایق هر چه لایق. این کیمیایی رو بگو چه صبر و تحملی داره با همچین الاغی بحث می کنه. اون یکی رو بگو چه خ.ایه مالی ضایعی می کنه.اعصاب ام به هم ریخت.

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. آدم چیز زیادی متوجه نمیشه

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. این کیمیایی از اون … های روزگاره

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. آخرش سنگ پا پیدا شد یا نه؟

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. کیمیایی هم میتونه اینده ساز برای ایران باشد.

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

