خوراک آراِس‌اِس

معشوق تکراری

نوشته‌شده در

متن ترانه‌ی معشوق تکراری خیلی سریع نوشته شد. یعنی شروع شد و من تمامش کردم. به همین سادگی، توضیح خاصی ندارد. اگر پادکست ضعفی دارد ببخشید. اگر ترانه ضعف دارد بگویید. در دفترم نوشته دوم بهمن ۱۳۸۶ ترانه تکمیل شده، این شما و این معشوق تکراری.

powered by ODEO

[display_podcast]

دانلود (۳.۱۵ مگابایت)
پی‌نوشت: به دلیل محدودیت پهنای باند گوگل عده‌ای موفق به شنیدن و دانلود پادکست نشدند، فایل پادکست را در سایت دیگری آپلود کردم. با عرض معذرت از دوستان.

یک پاسخ »

  1. خیلی خیلی زیبا بود فواد جان ، مثل همیشه کارت عالی بود .

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. به جا این کارا بشین توییتر کن. اسمایلی شوخی و چشمک زدن.

    گذشته از شوخی قشنگ و جالب بود. جدا شعر از خوته؟

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. به ذوقت برای سرودن به استعدادت برای خوندن حسادت می کنم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. چقد اهنگ زمینه ش قشنگه! دست شما درد نکنه!

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. درود به فواد گل
    شعر بسیار زیبایی بود
    از اونجا که من روال کارم گفتن خوب و بده میگم :
    آهنگ پس زمینه اصلن همخوانی با شعر نداشت و ریتم تند داشت و ضرب آهنگی.
    در صورتی که شعر ریتمی آروم داشت و احساسی
    یه کمی هم با شتاب خونده شده بود فواد
    ولی شعرو پسندیدم 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  6. پسر چه کردی که پیغام می ده پهنای باندت در این لحظه پر شده !!! من نیاز به پلاگ این دارم که اینو گوش بدم و واسه خاطر تعاریف و تماجید دوستان حتما این کارو می کنم . فقط می خوام صدات بد باشه میام اینجا می زنم تو پوزت بد :دی اینا روشون نشده بگن کارت افتضاح بوده اما من که روم می شه ( اسمایلی روبرو آماده باش )

    دوست داشتن

    پاسخ
  7. فواد جان خیلی عالی بود.
    گوش کردم و لذت بردم.
    راستی رای هم در face off بهت دادم.
    قربونت.

    دوست داشتن

    پاسخ
  8. به به
    ترانه خوبی بود. قشنگ بود. خسته نباشی 🙂
    مریم وار؟ 😀
    مرسی بازم از این کارها بکن

    دوست داشتن

    پاسخ
  9. nice
    لينکت کردم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  10. بالاخره موفق به شندين پادکست مورد نظر شدم
    آقا عالي بود. دستت درد نکنه ولي يه چيزي …..
    من به کل نااميد شدم و بي خيال پادکست ساختن شدم 😀

    دوست داشتن

    پاسخ
  11. چه جالب من اينجا لينک شدم!! کلي مايه افتخاره 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  12. میشه این شعرو تقدیم کنی به آق فری.خدائیش خیییییلی نیاز منده.چشمک.آفرین خیلی شعرتون قشنگ بود.یادم باشه خواستم شعر بگم بیام از شما مشورت بخوام.موفق باشی و سییییییییییییییییی یوووووووووووووووووووو

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

