خوراک آراِس‌اِس

اسمایلی جاتون خیلی خالیه

نوشته‌شده در

اگر از فضای سرد و پرتنش وبلاگستان به تنگ آمده‌اید. اگر دلتان تفریح سالم می‌خواهد. اگر طنزهای آبگوشتی ما شما را نمی‌خنداند. اگر پول رفتن به سینما را ندارید. اگر بچه‌داری کلافه‌تان کرده است. اگر کنکور دارید. اگر تا به حال مشروط نشده‌اید. اگر دلتان هوای مرد هزار چهره را کرده است. اگر از دیدن رسانه‌ی ملی بالا می‌آورید. اگر می‌خواهید کامران نجف‌زاده را خفه کنید. اگر تا به حال جامعه‌ی سرزنده‌ی ایرانی ندیده‌اید. به توییتر و فرندفید بیایید ما برای شما برنامه‌های ویژه‌ای داریم.
لینک‌های بالاترین شما را داغ می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن. مشکلات فنی زندگی‌تان را با مشاوره و راهنمایی دوستانه حل می‌کنیم. ما در توییتر و فرندفید شما را به زندگی امیدوار می‌کنیم. شما می‌فهمید که زندگی بهتر از این نمی‌شه.
نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی روی پرده و پشت پرده. گزارش زنده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی نود. عکس‌های یادگاری با محمدرضا گلزار. مصاحبه‌ی داغ و خواندنی با احمد شاملو! کنسرت مشترک رضا صادقی و گوگوش با حضور افتخاری داریوش اقبالی. آخرین اخبار از هواپیمای دونفره‌ی ایرانسل. زلزله‌ در کره‌ی مریخ باعث افزایش قیمت گوجه فرنگی در تهران شد. جرج سبیلیو بوش آیا فرزند رئیس جمهور آمریکاست؟ نسخه‌ی جدید صمد: صمد به ایران باز می‌گردد. آیا خلیج فارس همان دریای خزر است؟ نیک‌اهنگ کوثر از ۲۰:۳۰ شکایت کرد. و خبرهای جذاب و زرد و خالی‌بندی‌های از این دست.
بهترین اسمایلی‌های عمرتان را پیش ما پیدا می‌کنید. بشتابید بشتابید که فردا دیر است. اصلآ همین الآنشم خیلی دیر کرده، نمی‌دونم کجار رفته. هر ۱۰۰۰ توییت در هر روز یک امتیاز. جدیدترین پروژه‌ی توییتر ایرانی «دختر شایسته‌ی توییتر» (Miss Twitter). هدیه‌ی ما به شما عروس متبرج با حضور بی‌شمار اعضا در صحنه و هزاران هزار سرگرمی دیگر که شما از آن بی‌خبرید.
شما می‌توانید ضمن عضویت در این شبکه‌های قدر و توپ و لذت بردن از زندگی جذاب و مفرح‌تان از کلاس‌ها و امکانات جانبی زیر نیز بهره‌مند شوید:
چایخانه به مدیریت سلما
آموزش توییترنویسی مدرن با مازوکس
فالوکشی مزمن و لایک‌زنی حاد با مزیدی
لایک‌زنی نامحدود به همراه هله هوله با مریم۵۰۶۳
مست و پاتیل شد دلم با آق فری
چگونه خود را یک بسیجی جا بزنیم با ممد آجرپاره
آموزش طراحی، آشپزی و بچه‌داری با زهرا المورو رائوروس مشترکآ از ایتالیا و اسپانیا
آموزش نقاشی دیجیتال با پاپک
چگونه یک بالابیر فعال باشیم با امیر بی
فلسفه‌ی شیوینگ در ۱۲ دقیقه با یک پزشک
فرهنگستان فارسی مجسم با گناهکار
باشگاه فحش‌دهندگان نوین ایران، فراخی و کلی فالو شونده پشت در با الیزه
چگونه فرندفید را بترکانیم با لوکادیوم
چگونه از سربازی رفتن همسرمان لذت ببریم و از خودمان اسمایلی در کنیم با مریم سین سین
چگونه آمار ملت را پهن کنیم روی بند با دکتر یک فتحی
چگونه یک ناسیونالیست توامان (یزدی و سمپادی) باشیم با منیره
آموزش فیزیک هالیدی به مارمولک با میلادی
ترک سیگار با افشین
چگونه یک امین اوبونتویی باشیم با امین
چگونه یک بچه معروف باشیم با خورشید خانوم
چگونه چرت و پرت بنویسیم با حامد ملک
چیزواره‌ی فولکس واگن با زبل خان
چگونه به فلسفه‌ی وجودی هر چیز رسوخ کنیم با کمال شین
بچه‌ی خوب و درسخوانی باشیم با باران کاف و مسعود
رکورددار توییتر باشیم با عرفانی
عاشق باشیم با سارا و تنهاترین
:ي با نازلی
چگونه یک لیدر موقت موفقی باشیم با پدرام
دیدیش، گرفتیش، کشتیش، دیگه چه خبر؟ با کمانگیر
چگونه فوتبالیست قدری باشیم با استاد رضا مقدری
بچه خوش تیپ باشیم با حسن آی‌تی‌لاین
چگونه یک رمز عبور داشته باشیم و زوج موفقی شویم با حدیثه و صادق
مهاجرت از پینگلیش به فارسی بدون کی‌بورد با شاندیز
درک موسیقی با حاج مهران آهنگران
بسیار سفر باید تا پخته شود کشوری با سفیر
چگونه از کامنتدونی فرندفید توییت کنیم با پژ
چگونه علاوه بر اینکه خیلی کار می‌کنیم خیلی هم حرف بزنیم با ویدا
و خیلی چیزهای دیگر که به دلیل محدودیت مخ قادر به بیان آن نیستم. اگر می‌خواهید از این امکانات نهایت استفاده را ببرید درنگ جایز نیست، همین امروز خود را به دفاتر رسمی توییتر و فرندفید در اینترنت معرفی کنید.

مایحتاج زندگی: فایرفاکس+ استایلیش+ استایل فارسی توییتر+ توییترفاکس+ جی‌تاک+ مای سوشیال+ هیچ

توضیحات: خیلی از اعضا رو به دلیل کمبود سوژه و حافظه جا انداختم که امیدوارم من رو ببخشند به همین خاطر خودم رو هم وارد لیست نکردم.

یک پاسخ »

  1. پسر ترکیدم از خنده…محشر بود…احسنت برادر احسنت….

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. :))

    مرسی! … بخصوص کمانگیر بامزه بود!

    بخش مربوط به من ترجمه به صرف چای هست ها!!! …اسمایلیِ گفته باشم!

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. ای ول! خیلی باحال بود!
    بین این رفقا هم فقط «افشین‌ ام» و «پاپک» را فالو نکرده بودم که نمودم!

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. خیلی قشنگ بود! :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. سلام
    تبلیغ نوین و منحصر به فردی راجع به توییتر کردی 🙂 بسیار بامزه بود
    اما در مورد الیزه فکر کنم مصداق نداشت عبارتی که براش به کار بردی. توصیفی که به فالو و زجه موره های دوستانی که در صف انتظار فالوشدنش هستند بخوره. میتونست بامزه باشه
    اما من رو فالو کرده بود بعد باهاش یه شوخی کردم نمیدونم ناراحت شد چی شد که منو ریمو کرد و اینا شاید هم از بداهه پردازیهای من خوشش نیومد یا شاید هم که حال نکرد خلاصه نمیدونم بردار چرا حذف شدم (اسمایلی استیصال) 😦

    البته فواد مثل بقیه دوستان که راجع به توییتر در وبلاگهاشون تبلیغ میکنی باید مینوشتی که هنوز نمی خواهید در توییتر اکانت داشته باشید 🙂
    اسمایلی چاکرم

    دوست داشتن

    پاسخ
  6. خیلی باحال بود

    دوست داشتن

    پاسخ
  7. اسمایلی احساس کشک بودن! :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  8. برای مهران عالی بود! :))))

    دوست داشتن

    پاسخ
  9. :))
    برای کمانگیر عالی بود و مست و پاتیل شد دلم با آق فری :-دی!

    دوست داشتن

    پاسخ
  10. حقیقت را بخواهی ما ملت را دیوانه کردیم . خدا به داد اونایی برسه که مطالب ما رو میخونن . جدیدا وبلاگستان پر شده از این پست های توییتری ٬ وبلاگ خودم هم شاملش میشه ٬ فقط میشه گفت خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه . :دی
    ضمنا مطلبت هم خیلی با حال بود ٬ کلی خندیدم

    دوست داشتن

    پاسخ
  11. خودت رو نگفتی ها

    دوست داشتن

    پاسخ
  12. عالی بود!
    ولی دکتر مزیدی جای کار بیشتری داشت 😉
    ا

    دوست داشتن

    پاسخ
  13. =))
    دمت گرم فواد! خیلی باحالی!

    پ.ن.
    مگه بقیه از کامنتدونی ف.ف توییت نمیکنن که به من گیر دادی؟! :)))

    دوست داشتن

    پاسخ
  14. اقا من این عروس متبرج رو هستم فطیر … من که می گم بیایید دست به دست هم یاری کنیم واسه مزیدی بگیریمش جون تو ثواب داره یک در دنیا صد در آخرت خیر بهمون می رسه …
    بعدشم من کجا پرحرفی می کنم ؟ من رسما سخت مشغول به کارم 😀
    آخه تو یکی دیگه به من نگو که تو توییتت از 5000 تا هم گذشته من هنوز به هزار نرسیدم اونوفت کی پرحرفه ؟:دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  15. LIKE
    این لایک رو گفتی و داغ دلم رو تازه کردی! مثل همیشه عالی بود، دون فؤاد!

    دوست داشتن

    پاسخ
  16. من دوباره خوندم اینو!
    بابا تو دیگه کی هستی :))

    دوست داشتن

    پاسخ
  17. یه توییتری قدیمی

    ای بابا، بر و بچ تازه کار و کم توییت هم هستن تو لیستت، مثه اینکه فقط ما رو از قلم انداختی…

    دوست داشتن

    پاسخ
  18. چرا من اینجا رو ندیده بودم؟!

    کامل و عالی بود!

    راستی اگه قتل خانوم جوان به خاطر پست بالابی واجبه پس شما هم ….

    دوست داشتن

    پاسخ
  19. سلام.
    خیلی عالی بود، فقط ………
    فقط مثل اینکه جای من تو این لیست خالی بود، آره ؟؟؟
    اسمایلی اشک تو چشام حلقه زده (البته دیگه اسمایل نیست شده کرای) :-(((

    دوست داشتن

    پاسخ
  20. هاها. چه خوب كه من شدم بچه درس خون واقعاً!
    البته از پس جيم زدن و اينا بيشتر برمي‌آم تا درس خوندنا 😀

    دوست داشتن

    پاسخ
  21. اسمایلی ارسطو + اسمایلی ایول پسر کلی حال کردیم

    دوست داشتن

    پاسخ
  22. smiley foad ro eshgh ast:)))))))))

    دوست داشتن

    پاسخ
  23. (( : معرکه بود ! بعد از یه روز حسابی خسته کننده و افتضاح… ساعت 11 شب رسیدیم خونه و با خوندن این پستت شدیدا حال کردیم!
    فقط یاد رفت بگی چگونه گیر دهیم : با فواد … : دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  24. صبح اول صبحی محشر بود . دمت گرم

    دوست داشتن

    پاسخ
  25. خیلی باحال بود.کلی خندیدم .الان دوباره آبروم رفت.چرا خودتو جا انداختی حالا؟

    دوست داشتن

    پاسخ
  26. خیلی باحال بود =))

    دوست داشتن

    پاسخ
  27. =))))))))

    دمت گرم خیلی باحال بود.

    حالا هی موقت٬موقت کن وقتی انقلاب کردم دادمت دست جوخه ترور می فهمی 😀

    دوست داشتن

    پاسخ
  28. ایول فواد جون بسی دلمون رو شادمان کردی
    فری رو خیلی حال کردم :دی
    پیرووووووووز باشی

    دوست داشتن

    پاسخ
  29. من به ویدا میخام لایک بدم! چه کار کنم؟ خدایی ته ایده بود! :))

    دوست داشتن

    پاسخ
  30. سلام. خیلی حال کردم. مخصوصا با

    «چگونه آمار ملت را پهن کنیم روی بند با دکتر یک فتحی»

    اسمایلی پدر الکسای ایران 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  31. بازتاب: کمانگیر » چطور بفهمیم یک آدرس به کجا ریدریکت می شه

  32. قربان دست مارو هم بگیرید 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  33. فوق العاده بود…!

    دوست داشتن

    پاسخ
  34. من فهمیدم یک توییتری قدیمی کیه که تو اسمشو از قل انداختی …

    دوست داشتن

    پاسخ
  35. دستت درد نکنه!

    دوست داشتن

    پاسخ
  36. بچه معروف عمته. P:

    دوست داشتن

    پاسخ
  37. ممنون از راهنمائیت

    دوست داشتن

    پاسخ
  38. بالا آوردن از رسانه ملي كه آخرش بود.
    شكايت نيك آهنگ از 20:30 هم كه حرف نداشت.

    دوست داشتن

    پاسخ
  39. اسمایل چرا توییت های متفکرانه ی من رو چرت و پرت می دونن ملت ؟ از دارم میرم مستراح و دارم برمیگردم از مستراح های عرفانی که بهتره که !

    دیگه هیچی نمی گم . اسمایل ناز و قمیش واسه دونستن قدر !

    دوست داشتن

    پاسخ
  40. جالب بود ! :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  41. بسیار سفر کردیم . کم کم رو به پارگی رفتیم . خیلی جالب بود ممنون . به نظر منم مزیدی بیشتر کار داشت با فری و کمانگیر هم حال کردیم . نازلی هم خیلی مختصر بود . دستت درد نکنه

    دوست داشتن

    پاسخ
  42. بازتاب: توییتر٬فایرفاکس٬اوبونتو | Ubuntu Blog

  43. چرا من اغلب شماهارو نميشناسم؟
    اسمايلي يعني چي خب؟
    من دچار خود خنگ بيني شدم:((

    دوست داشتن

    پاسخ
  44. بازتاب: زنده‌یاد فرندفید | راه من

پاسخی بگذارید

