خوراک آراِس‌اِس

وقتی دورم به تو نزدیک‌ترم

نوشته‌شده در

تو را می‌خواهم، همان جا. دور دور، در ماه. وقتی ستاره‌ها خوابیده‌اند. نام تو چیست؟ مهتاب یا هر چه، به جای مهتاب بر من بتاب. آنقدر دور باش تا وقتی دستانم را به سویت دراز می‌کنم در دسترس نباشی. خیال می‌کنم از فراز شب تو آمده‌ای تا فقط بر من بتابی. لمس تو، حتی وقتی در آب منعکسی آرزوست. دوست داشتنت مقدس است. دوست داشتنت دور است اما عاشقانه است. تو را که در شعرم در آغوش بگیرم از مستی بی‌وقفه می‌میرم. دست‌نیافتنی دلبرانه، در رؤیای من نزدیکی، همین جا به اندازه‌ی این تن. می‌بویمت، عطر باران داری. از پس ابرها آمده‌ای در خواب. می‌بوسمت، طعم قدغن می‌دهی. می‌یابمت، گم می‌شوی. بیدار می‌شوم، خورشید شده‌ای…

یک پاسخ »

  1. خیلی زیباست!

    «آنقدر دور باش تا وقتی دستانم را به سویت دراز می‌کنم در دسترس نباشی.»

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. شبها ستاره را می شمارم برای اینکه میدانم هر ستاره ی نشانی از توست.. ستاره ها برایم یعنی تو که در آسمان می درخشی

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. ستایش و تعریفی که از این حس داشتی خیلی صورتی و سبز مغزپسته ای بود…
    حس برانگیزی ات (به ویژه بویایی) بسیار هناینده(تاثیرگزار) است .
    شاد باشی .

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. چه عشقولانه ای می‌نویسی‌ها! عشقولانه ی خونم زد بالا!

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. فواد جون سلام
    خسته نباشی سایتت خیلی باحاله
    ممنون از سایت جدید ایران ترانه

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

