خوراک آراِس‌اِس

آرزوهای محال

نوشته‌شده در

پاسخ من به دعوت مریم در مورد آرزوهای محال، یک ترانه است آن هم با اجرای خودم. پادکست اول بازخورد خوبی داشت، امیدوارم از این دکلمه هم خوشتان بیاید. شناسنامه‌ی موسیقی متن رو ندارم اگه کسی تشخیص داد، در قسمت نظرات بگه.

powered by ODEO

[display_podcast]

دانلود (۳.۰۹ مگابایت)

توضیح: بعد از دعوت، روی کاغذ بازی می‌کردم و نوشتم «تو فکر یک ترانه‌ام برای آرزوهای محال». مشکل سر همین مصرع اول بود که وزنش درست نمی‌شد. بعد شد «باز قافیه جور می‌کنم برای آرزوهای محال» که این هم می‌لنگید نگو اشکال از برای بود و به جاش گذاشتم از درست شد. سه شب طول کشید تا بعضی از آرزوها را وزن و قافیه ببخشم و نتیجه‌اش این شد که می‌شنوید. اگر بیتی نیاز به توضیح داره بپرسید اما فکر می‌کنم لذت ترانه به شنیدنشه!

یک پاسخ »

  1. احسنت! خوشم اومد. انتظار چنین چیز خوبی را نداشتم 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. خیلی عالیه . ما گوش شنوا نداریم . ما انسان های بصری ! صوت رو قبول نداریم . اصلا به همین نشانه ی اعتراض این فایل رو دانلود نمی کنم که تو هرگز به آرزوهای محالت نرسی !!!

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. عالی بود. آرزوهای به این قشنگی با این ترانه زیبا و صدای خودت واقعا شنیدنی بود. امیدوارم همیشه موفق باشی و به همه آرزوهات برسی. 🙂
    راستی یادم رفت از این که دعوتم رو جواب دادی اون هم با یه پادکست قشنگ که این همه هم براش وقت گذاشتی تشکر کنم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. خواستم بگم قشنگه یا بگم چه قدر همه چیز از هر نظر خوب دراومده
    ولی چیزی نمی گم
    حرفا رو خودت زدی فواد جان
    دستت درد نکنه
    به امید دیدن روزی که آرزوهای محالت، تصویر حقیقت بشه.

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. خیلی قشنگ بود. دستت درد نکنه. ما که مشتری شدیم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  6. سلام داش فواد .
    من نمیتونم گوش کنم ولی امید وارم جالب باشه . اگه تونستم در اولین فرصت میگریم گوش می کنم.
    موفق باشی :د

    دوست داشتن

    پاسخ
  7. خیلی زیبا بود

    دوست داشتن

    پاسخ
  8. سلام فواد
    خوبی ؟‌ خیلی عالی بود
    دستت درد نکنه
    منتظر پادکستهای بعدی هم هستیم

    شادباشی

    دوست داشتن

    پاسخ
  9. دیشب تازه این پادکستت را گوش دادم. شدیداً کف و خون قاطی کردم. اما هم عجب شعری گفته بود. در ضمن آهنگ پیش‌زمینه هم واقعاً عالی بود. نامرد تو که از این شعرها بلدی چرا از این کارها کمتر می‌کنی؟

    دوست داشتن

    پاسخ
  10. کارت جالب بود ٬ استعدادهات رو به کار بگیر پسر جون .
    اینقدر هم لایک نکن معتاد

    دوست داشتن

    پاسخ
  11. بازتاب: راه من » من اگه نامرئی بودم

پاسخی بگذارید

