خوراک آراِس‌اِس

بدهکار

نوشته‌شده در

– هر کی سنتوری رو دیده و پولشو واریز نکرده، به هنر بدهکاره.
: با این حساب من دو سه میلیون دلاری به هنر بدهکارم!

یک پاسخ »

  1. فواد فيلمش ميزمه. اما جرات نميكنم برم سمتش
    وجدانم اجازه نميده
    شيكار كنم
    از طرفی وقت هم نشد برم بانك
    الان كلی وسوسه شدم. تنم مور مور ميشه. ووووی. خيلی‌حالت بديه
    😀
    ديگه مسنجر خز شده. الان همه ملتها تو جی‌ار آنلاين ميشن. شنيدی كه…

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. سلام
    من هم واسه خودم يه جوراي فك مي كنم كه ديگران دوست ندارند يه سري به من بزن

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. اشکال نداره قسطی واریز کن!

    راستی! با اجازه من از لوگوی فیدتون توی وبلاگم استفاده کردم. اگه ناراحت میشین بردارمش.

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. به صادق: یعنی تو میخوای قسطی پولایی که بدهکاری بدی؟ نمیخواد بده من اون پولا رو خودم میرم از تک تک دست اندر کاران فیلم ها حلالیت می گیرم!

    هیشکی به من لینک دانلودشو نمیده، ببینم چیه که اینقدر همه جا اسمش هست!

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. میبرنت زندان

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

