روزانه

همینجوری

می‌خواستم یک مطلب جامع در مورد گوگل‌ریدر بنویسم اما گذاشتمش برای بعد از امتحانات، دعوای کاربران ویندوز و لینوکس هم جالبه اون رو هم گذاشتم برای بعد از امتحانات. کلآ اینکه دو سیستم عامل که ساخته شده‌اند و در دنیا استفاده می‌شوند اینگونه در ایران وکیل وصی پیدا می‌کنند جالب است، البته روبو و جادی کاملآ منطقی نوشته‌اند. من فعلآ هر دو را با هم استفاده می‌کنم.
یک ترانه‌ی متفاوت در مورد روزهای انقلاب دارم می نویسم. بعضی از دوستان اطلاع دارند همین‌طور یک ترانه در مورد ممیزی! خیلی دلم می‌خواهد این دو ترانه یه جوری خوب و درست و حسابی تموم بشه، البته این امتحانات لعنتی اگر بگذارند.
استقبال از پادکست اول خوب بود. ممنون از نظراتتان. ایراداتش را سعی می‌کنم در پادکست بعدی رفع کنم. دلم می خواهد فقط ترانه‌های خودم نباشد. شاید به ترانه‌های مورد علاقه‌ی خودم هم بپردازم. نقد که نه فقط یک جور همراهی با ترانه.
مژده: انگار که گوگل‌ریدر اسکریپت پیش نمایش را تبدیل کرده به یکی از امکانات خودش به این صورت که دیگر نگران فیدهای ناقص نباشید روی لینک مطلب که کلیک کنید توی خود گوگل‌ریدر باز می‌شود. دیگر همه چیز در سیستم عامل گوگل قابل دسترسی است.
برای امروز بس است!

پاسخی بگذارید

