فایرفاکس · گوگل‌ریدر · خوراک

اول شما دوست عزیز!

از وقتی گوگل‌ریدر امکان به اشتراک گذاشتن مطالب رو اضافه کرده دوستان مطالب زیادی نوشتند. از محسنات گوگل‌ریدر هر چی گفته بشه کمه البته هر چه به امکاناتش اضافه می‌شه توقعات کاربران هم بالاتر می‌ره و این یعنی عرضه و تقاضای
تقریبآ متعادل و مفید.
من از هفته‌ی پیش خوراک خوندنم ساده‌تر شده بین اون همه خوراکی که عضوم و همین‌طور خوراک‌هایی که عضو نیستم. بسته به دوستان بلاگری که باهاشون توسط جی‌میل در ارتباط بودم و حالا سعی می‌کنم که حتی اگه در ارتباط نیستم جی‌میلشون رو به لیست دوستانم اضافه کنم، هر روز که صفحه‌ی اصلی فایرفاکس من (گوگل‌ریدر) باز می‌شه اول می‌رم سراغ مطالبی که دوستان به اشتراک گذاشتند. بعد از اینکه این مطالب رو خوندم و مورد علاقه‌هام رو به اشتراک گذاشتم. می‌رم سراغ دسته‌ی وبلاگ‌های گوگل‌ریدرم و مطالب رو نگاه می کنم، می‌خونم و مورد علاقه‌هام رو به اشتراک می‌گذارم. بعد اگر فرصتی بود مطالب پوشه‌های دیگر گوگل‌ریدر را هم می‌خوانم. در این بین سایتگردی‌هایم محدود است به لینک‌های خوشمزه‌ی دوستان که در خوراکشان می‌آید، بالاترین و … و سایت خودروهایفرسوده!
به همین سادگی از بلاگرولینگ که سهل است از خیلی از سایت‌ها بریده‌ام. البته تنها بدیش این است که نظرم را وقتی در مورد مطلب می‌دهم که خیلی خیلی ضروری باشد برایم، که امروز با این پیشنهاد روبو دیگر به راحتی می‌شود نظر خصوصی گذاشت!
فقط کاش یکی یک لوگو مثل لوگوهای فایرفاکس برای گوگل‌ریدر درست می‌کرد تا ما عاشقان سینه‌چاک خوراک و خوراک‌خوانی بزنیم سر در وبلاگمان و تبلیغ کنیم!
شما هم اگر هم‌چنان درجا زده‌اید هر چه سریع‌تر خوراکتان را بپیزید و منتشر کنید تا دیگر از آمار وبلاگتان لذت نبرید بلکه از این لذت ببرید که مطالب شما خوراک فلان تعداد آدم فرهیخته است.
فقط از بین خوراک‌هایی که عضوم خوراک وبلاگ لیلی نیکونظر خیلی خیلی خیلی مشکل دارد که آن هم چون می دانم تقصیر از خودش نیست هر وقت به روز می‌شه به وبلاگش سر می‌زنم، این رو هم اینجا نوشتم بلکه یه فرجی بشه!

راهنمایی:
{فایرفاکسDrooling+استایل+ فارسی+گوگل‌ریدمان} فرمول استفاده از گوگل‌ریدر (این فرمول دقیقآ از وبلاگ شاخ به شاخ کپی/پیست شده!)
دل کندن تدریجی از بلاگ‌رولینگ
اگر هدفتان از کپی/پیست این نیست پس چیست؟!!! (این عنوان تدریجآ تصرف شده!)

اگر فکر می کنید که دوست دارید مطالب اشتراکی من را بخوانید مطمئن باشد که من حتمآ دوست دارم مطالب اشتراکی شما را بخوانم پس به سبک دکتر مزیدی عزیز تقدیم می‌کنم:

ای‌میل من: foadsa در جی‌میل (این ای‌میل در هیچ کجای یاهو مال من نیست!)
شعار هفته: اول شما دوست عزیز!

1 دیدگاه برای «اول شما دوست عزیز!»

پاسخی بگذارید

