حرف

لعنت

لعنت به تمام مدرسه‌های ایران که بچه‌های پاک سرزمین را به جای کتاب، شعر و شعور به شعار معتاد می‌کنند آن هم شعار نابودی خاک‌های دنیا. لعنت به روز ۱۳ آبان و تمام روزهای شعار.

8 دیدگاه برای «لعنت»

  1. آره حسام جان مملكت زوركيه همه چي زوري….
    فواد بنظرت شعر با شعار فرقشون تو چيه؟ البته من فكر مي كنم عموم خصوص من وجه باشه… يا يه چيز تو همين مايه ها.

    دوست داشتن

  2. من که همون موقع هم که دانش آموز بودم از این پرچم آتیش زدن و مسخره بازیای 13 آبان بدم میومد و اصلا جدی نمیگرفتم قضیه رو واقعا لعنت به این جور بار آوردن نسل جدید

    دوست داشتن

  3. من نه تنها از آمریکا بدم نمیاد بلکه عاشقشم هستم، حتی سیاستمدار هاش و رییس جمهور محترمش! بالاخره بعد از خدا قویترین فرد تو عالمه!!!!

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

