خوراک آراِس‌اِس

آمارگیر فیدبرنر

نوشته‌شده در

یکی از خوبی‌های آمارگیر فیدبرنر اینه که اگه مطلبی از توی وبلاگ شما کپی شده باشه و جای دیگه استفاده شده باشه توی آمارها میاد و شما می‌تونید بفهمید که از مطلبتون کجا استفاده شده. البته برای این کار لازمه که خوراک خودتون رو با خوراک‌پز پخته باشید، آمارگیرشو فعال کرده باشید و کدش رو توی قالب وبلاگ قرار داده باشید.
امروز با دیدن این لینک توی آمارگیر مصمم شدم که این نکته رو ذکر کنم. البته نویسنده‌ی وبلاگ ذکر کرده که مطالب قرمز رنگ از آن دیگرانه و اسم من رو هم آورده، اگر لینک مطلب رو هم می‌گذاشت بهتر بود اما نکته اینجاست که مطلب من اگر به صورت فیلم‌های آمریکایی درجه‌بندی بشه در فکر کنم در رده‌ی ۱۵+ قرار می‌گیره! البته چند وقت پیش به اینجا هم برخورده بودم که شعر خیال مسعود کیمیایی رو به جای تایپ دوباره از وبلاگ من برداشته بود.
خلاصه اینکه خوراک‌پز (فیدبرنر) به قول فری ما چیز شاخ و الاغ و تمیزیه کلآ.

یک پاسخ »

  1. خوب به ما هم یاد بدین!

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. اینی که گفتی خیلی پیچیده بود … اما به نظر من امکانات بسیار خوبیه دیگه آمار دزدیا دستمون میاد دیگه… اونوقت اگه ما خودمون اول یه چیزی رو از یه جای دیگه دزدیده باشیم چی ؟

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. من یه بار از طریق تکنوراتی به این مسئله برخوردم درسته من خودمو هیچ وقت صاحب قلم نمیدونم ولی متنی که مال دل ِ من باشه و یکی دیگه به اسم خودش بنویسه آدمو شاکی میکنه

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. دستتون درد نکنه بابت معرفی وبلاگ آقای مقدم 🙂 بابت لینک دانلود آهنگ آقای عصار هم عصبانی نشین از دست من 😦 به نظر من با معرفی یه آهنگ از کل آلبوم اونم با کیفیت پایین ملت ترغیب بشن کل آلبوم رو بخرن 🙂 از این دید هم میشه نگاه کرد من اسم آلبوم رو ذکر کردم 😉

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

