روزانه

راستی چی شد؟

این چند روزه بین موسیقی و اینترنت سرگردان بودم. واقعآ سرعت دیال‌آپ دیگه قابل
تحمل نبود. به لطف چاقوکش
وبلاگستان تصمیم گرفتم به تست ADSL و امروز به سلامتی و میمنت سرعت رو هم تجربه
کردم.
در مورد کتاب هم فکر می‌کنم خودم جرأتش رو پیدا کنم و به یکی از این
ناشرهایی که خیلی شاخ هستند زنگ بزنم و ریسک کنم! خدا رو چه دیدی شاید قبول کردند
هزینه رو. مگه من چیم از سغما کمتره؟!

پی‌نوشت: معین
یه‌جوری دوست‌داشتنی این قسمت آهنگ ملاقات رو می‌خونه:‌ «راستی چی شد، چه‌جوری شد،
اینجوری عاشقت شدم…»

4 دیدگاه برای «راستی چی شد؟»

  1. خاک وطن رفت. چه خاکی بسر کنیم؟
    میانه بهت و ناباوریمان ترکمن چای تکرار شد. بی جنگ، اما به بهای پامال کردن خون نیکانمان رژیم پاره ای از ایران زمین رابه بیگانگان بخشید. شرافتمان را به بازی گرفتند.هستی مان را به یغما بردند.پنجه خون آلود روسیه را بر پیکره مان نشاندند. سیاست مدبرانه میرزا آقاسی تجلی فقاهتی یافته است و *برای ذره ای آب شورخلیج فارس و دریای مازندران،نباید کام شیرین روسیه ء دوست را تلخ کرد. حق پنجاه در صدی آبهای تحت البحری ایران را تنها با سیزده درصد تعویض کرداند!!! ساکت ننشینیم این معصیت سیاسیت. ایرانیان مام وطن را به رذالت بخشیده اند.چرا بی صدا غسل بر نعش وطن کنیم؟ به امضاء کنندگان اعتراضیه بپیوندید.
    پاینده ایران
    *تکثیر این اعلامیه و ظیفه ملی است. در انتشار آن و آگاهی رسانی عمومی کوشا باشید.
    برای امضا ئ بیانیه واعتراض و ارسال آن به سازمان ملل متحد و رسانه ها به سایت منافع ملی ایران مراجعه کنید

    http://miiran.wordpress.com/

    دوست داشتن

  2. منم اون قسمت رو دوست دارم … جالبه .. کتاب رو هم ریسک کن . به یکی دو جا هم نگو .. به هر جا تونستی زنگ بزن بالاخره یه جا قبول می کنه دیگه . اولش همیشه باید بدویی دنبالشون اما کارت که گرفت میان می دون دنبالت … این ای دی اس ال هم نعمتیه ….

    دوست داشتن

پاسخی بگذارید

