خوراک آراِس‌اِس

حکایت سوزش

نوشته‌شده در

۱- همین روزها باید دو پای دیگر هم برای اینترنت قرض بگیریم بس که سرعت پایین
است نمی‌دانم ایراد از من است یا شما هم سوزشی وخیم را شدیدآ در نواحی مختلف بدنتان
حس می‌کنید از کله تا ماتحت.

۲- در حال شور و شعف هستیم که تیم‌های لیگ
ایران به شدت اروپایی شده‌اند. خدایی گل دقیقه‌ی ۹۲ را حال نمودید؟ دوستان استقلالی
فرق بازی خوب و گردو بازی را فهمیدند؟ امیر حاج‌رضایی در بین دو نیمه جمله‌ای گفت
که من که پرسپولیسی بودم سوزش را حس کردم در همان نواحی مطروحه دیگر استقلالی‌ها که
جای خود دارند. گفت: هر چه بازی قبلی (استقلال تهران-پگاه گیلان) کسل‌کننده بود این
بازی (پرسپولیس-استقلال اهواز) توپ بود! (نقل به نامضمون) در ضمن پرسپولیسی‌های
گرام چرا به نوشته شدن PIROOZI آن هم با فونت بولد ۶۰۰ در ۸۰۰ بر پشت پیراهن
پرسپولیس اعتراض نمی‌کنید ناسلامتی ما کلی به پرسپولیسی بودنمان می‌نازیم آن‌وقت
این جناب کاشانی آمده گند بزند به تاریخچه‌ی ۲۵۰۰ ساله‌مان!

۳- حرف از
فوتبال شد. بساط اولین حضور تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی در مسابقات رسمی پهن شده
است و شنیدم که در رنکینگ جهانی به سلامتی پشم هم حساب نمی‌شویم. خواستم بگویم چندی
پیش یکی از همین شبکه‌های ماهواره‌ای با یک خانمی مصاحبه می‌کرد که به گفته‌ی خودش
کاپیتان تیم ملی زنان ایران پیش از انقلاب مهدی (از انقلاب چنین برداشتی به من دست
داده است!) بوده است و ایران از اولین کشورهایی بوده است که فوتبال زنان داشته است
و یک بازی هم با تیم ملی ایتالیا داشته است بعد انقلاب شده است و بهشان گفته‌اند
بروید چادرتان را سر کنید! در این روزها که بحث فوتبال بانوان مطرح شد باز هم سوزش

۴- آرشیو شهرام شب‌پره‌مان کامل شده است (با معذرت‌خواهی از حضرت
کپی‌رایت) و این روزها به شدت احساس شادی و شور و شیش و هشت می‌نماییم. می‌توانیم.
اصلآ با شهرام
شب‌پره
زندگی می‌کنیم حرفی هست؟ در ضمن این گزینه هیچ ربطی به سوزش نداشت.

یک پاسخ »

  1. استقلال سرور پرسپولیسه!

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. فری چاقوکش

    ايدياسال هاي ايراني همشون همينجوريان. دايالاپ كه نيستي؟ خب در مورد پرسپوليس من خودم كلاس داشتم از زبان خودت شنيدم. هر چيزي كه مربوط به تاريخ و تمدن ما باشه خب بايد يكجوري از اذهان پاك بشه چه معني داره. ضمناً مسابقات كبدي داشتي مدالهاي تيم سريلانكا به صورت فلهاي بهشون اهدا شد واقعاً نوبره والله. چه جوري روشون ميشه. ضمن اينكه شهرام شپره هم گوش ميكني؟ تو رو خدا نگو اين حرفو.

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. 1.از این سرعت نامناسب اعصاب داغون خر ( ببخشید ) نگو که دلم خونه بد فرم … بخصوص که من بدبخت باید با دایل آپ هم کانکت شم دیگه ستم تر هم می شه.
    2. یه شعاری بود از قدیم می گفتن : پرسپولیس سرور استقلاله .. حالا اون بازی دربی هم از شانس استقلالیا بود که مساوی شد اگر نه همه حتی خود استقلالیا هم تو خواب می دیدن که یه همچین نتیجه خوبی بگیرن … اما انصافا هیچ چیزی توی این هفته ی گذشته به اندازه گل دقیقه 92 بادامکی نچسبید به من . اصلا تنها نقطه ی عطف زندگی همین گل بود :دی

    3. ورزش بانوان همیشه توی این مملکت بهش ظلم شده . این همه این بانوان من تلاش کنن اما واقعا اینجا در زمینه ی ورزشی خانوما جای پیشرفت ندارن .
    4. کلا تو این همه بیشتر همون گزینه 2 حالت سوزش داشت :دی … اما خوشحالیم که لااقل یه ارشیوت پر شده و شبا دیگه آسوده می خوابی.

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. بخاطر پرسپولیسی بودنت در اولین ملاقات وبلاگتو می لینکم . :دی

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. سلام هموطن ايراني. سايت ياهو که آدرس ايميل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت مي‌کنيم، نام کشور من و تو را از ليست کشورهايش در صفحه‌ي ثبت نام حذف کرده. اگر غيرت و عرق ملي‌ات اجازه نمي‌دهداين ننگ را بپذيري، با لينک دادن به صفحه‌ي http://helloyahoo.net از طريق کليدواژه‌ي Yahoo mail به بمب درحال پيشرفت عليه ياهو کمک کنيد تا کوچکترين وظيفه‌ي ما به کشورمان ادا شده باشد و همانند بمب افتخارآميز ??? و خليج فارس، بتوانيم يک موفقيت ديگر را نيز رقم بزنيم… متشکرم

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

