خوراک آراِس‌اِس

دو سالمه

نوشته‌شده در

امروز راه من دو ساله شد. در این دو سال چیزهای زیادی فهمیدم. خیلی از این چیزها مربوط به خودم می‌شد. به آدم‌ها هم مربوط می‌شد. به هر حال از مزیت بودن در اجتماع همین است و من این اجتماع مجازی را ترجیح می‌دهم.
نکته‌ی آخری را که فهمیدم این بود که انفعال بدجور در ما ریشه دوانده است. مشکلات پرشین‌بلاگ را که همه مستحضرید، با آن افتضاحی که به بار آورد. داشتم خوراک‌هایم در گوگل‌ریدر را مرتب می‌کردم که متوجه شدم هنوز چند پرشین‌بلاگی در لیست من هستند و من فراموش کرده‌ام آدرس خورک آن‌ها را تغییر بدهم. جالب اینجاست که در بین آن‌ها فقط گاهنامه دل کنده است. درست است که آرشیو نوشته‌ها مهم است اما بی‌احترامی هم حدی دارد. بعد من می‌خواستم که ملت با ساماندهی مقابله کنند!
اما حالا که تولد راه منه بگذارید یه نکته‌ی خیلی مفید بهتون بگم. البته پیشنهاد خوراک‌پز چیز تازه‌ای نیست اما مهمه که اگر تغییر آدرس دادید دیگه نیازی نباشه آن همه خوراک‌خوان آدرس خوراک شما را ادیت کنند. خودتان با یک تغییر ساده یک جمعی را شاد خواهید کرد. پس سعی کنید از خوراک‌پز استفاده کنید.
برای تولد راه من هم هدیه نمی‌خواد بفرستید. تنها لطفی که می‌تونید بکنید اینه که از بلاگرولینگ دل بکنید و خوراک‌خوان شوید.

پی‌نوشت: خدا رو شکر که من خیلی زود دل از پرشین‌بلاگ و بلاگرولینگ کندم. مرگ یک بار شیون هم یک بار!

یک پاسخ »

  1. سلام،
    مبارکه.
    والا از قديم گفتند هر که لينکش بيش، دردسر بلاگرولش بيشتر!
    صد ساله بشی

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. فواد جان تو از بهترين دوستان من در وبلاگستان هستي و هميشه بهم محبت داشتي. ان شالله يك روز اگه عمري باقي بود جبران كنم. ضمن اينكه در مورد خوراك پز شاهدي كه استفاده كردم كه متاسفانه متن رو به صورت علامت سوال نشون ميداد كه بي خيالش شدم. ولي تا اون موقعي كه وبلاگهاي معروفي مثل زهرا و از پشت يك سوم كه هيئت بالايي دارند در مورد بلاگرولينگ اظهار نگراني كنند اين جنبشي كه در استفاده از خبرخوان و خوراكرولينگ راه افتاده سرانجامي نميگيره. برات آرزوي موفقيت و شادكامي رو دارم به قول يكي از بچه ها انشالله مراسم نامزديتو تو راه من بگيري. يك تبريك فطير هم نثارتان مي‌كنيم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. این وبلاگ‌های معروف که خودشان فعلآ در گل بلاگرولینگ مانده‌اند. البته سوء تعبیر نشود، هنوز معروف‌های بلاگستان معتاد بلاگرولینگ‌اند و شاید از خوراک چیزی ندانند. در ضمن ممنون از تبریکاتتان…

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. فواد گرامی!
    دو سالگی «راه من» مبارک….امیدوارم طریق مهری که برگزیده ای تا هماره ها جاری و ساری باشد…

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. فواد عزیز

    تبریک عرض می‌کنم دو سالگی‌تان را. امیدوارم سالیان سال به خوبی و خوشی و شادی و سلامتی قلم بزنید.

    موفق و خوش باشید.

    با تقدیم احترام
    ققنوس

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

