وب‌سال

بی‌خیال

یک غلطی کردم و پیشنهاد وب‌سال را دادم. حالا خودم هم مانده‌ام، نه کسی پیشنهادی برای به کارگیری بهتر این طرح را داد نه وقتی برای من مانده که پیگیری‌اش کنم. سایتش هم که همین‌جور مانده پا در هوا. خیلی فکرها داشتم که فکر می‌کردم اگر عملی شود می‌شود روی ساماندهی را کم کرد! مثلآ اینکه چرا دخترها برای اعتراض هم که شده مثل قدیم چادر گلدار سر نمی‌کنند و با روی باز به خیابان بیایند و یا چرا ما مردها یکجوری یکسان لباس نمی‌پوشیم. در مورد اینترنت که فکرها زیاد بود اما تک و تنها وقتش را ندارم. پس فعلآ بی‌خیال.

1 دیدگاه برای «بی‌خیال»

پاسخی بگذارید

