روزانه

نسخه‌ی جدید

نسخه‌ی جدید راه من که امروز به بازار اومد نشان از یک غیبت چندین روزه دارد، به احتمال قوی در مسافرتی که به تهران دارم فرصت آنلاین شدن پیدا نمی‌کنم.
و اما تغییراتی که راه من این روزها پشت سر گذاشته علاوه بر تغییر قالب شامل موارد زیر می‌شود:
۱- ارتقاء مدیریت وبلاگ از MT3.35 به MT4.
۲- تغییر لینک مطالب بر اساس عنوان مطلب.
۳- پابلیش شدن نظرات بدون نظارت، به دلیل اینکه فکر می‌کنم سیستم آنتی‌اسپم تقویت شده نیازی به مدیریت نظرات نمی‌بینم.
۴- ایجاد یک صفحه‌ی خطای ۴۰۴ که تمام دنیا می‌توانند ساماندهی ایرانی را مشاهده کنند! ایده‌ی این صفحه‌ی خطا کاملآ اختصاصی بوده و باعث کاهش آمار بازدیدکنندگان شده است.
از تمامی انتقادات استقبال می‌شود.
پی‌نوشت: شاید سر و کله‌ی من در خانه‌ی ترانه پیدا شود. البته امیدوارم که اینگونه شود.

3 دیدگاه برای «نسخه‌ی جدید»

پاسخی بگذارید

