خوراک آراِس‌اِس

شب

نوشته‌شده در

شب رسید و من چکیدم، از سه قطره خون بی‌رنگ
همه‌ی قصه همین بود، گم و گیج و خسته و منگ

۳/مرداد/۱۳۸۶

قرار بود تمام ترانه با شب رسید شروع شود اما جادوی ترانه همین است دیگر وقتی به سراغت می‌آید اینگونه می‌شود ترانه‌ی «شب» با کلمه‌ی صبح شروع می‌شود و با شب تمام. و شب تمام زندگی این روزهای من است سه قطره خون‌اش از صادق هدایت می‌آید و بی‌رنگش از خودکشی‌ای که هیچ‌گاه نیست برای همین بی‌رنگ است و قصه‌ی زندگی که گم و گیج و خسته و منگ است. این ترانه دو سالی بود که چرکنویس‌اش در دفتر من بود اما تا به ترانه تبدیل شود حس و حال خودش را می‌خواست که پیدا کرد.

پی‌نوشت: اگر ترانه را کامل نمی‌نویسم برای این است که نه جایی ثبت شده است و نه فعلآ کسی قرار بر خواندنش دارد. کپی‌رایتی هم که نه در رسانه‌های کاغذی ما رعایت می‌شود و نه در این فضای سایبر. به هر حال جسارت مرا ببخشید.

یک پاسخ »

  1. شب رسید و من ترانه ای می خوانم برای او که دیگر نیست…

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. قشنگه.با اینکه فکر کنم چون سه قطره خون صادق هدایت رو نخوندم احتمالاً نمی‌تونم کامل بفهمش(؟) اما ((بی رنگ)) برای سه قطره خون خودکشی‌ای که هیچ وقت انجام نشده قشنگه

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. آخ كه دلم عجيب هوس برادر جان كرده
    گوش كنيم و بي صدا هق هق

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. حق داري كاش مفهوم كپي رايت و امتيزاتش رو درك مي كرديم.

    دوست داشتن

    پاسخ
  5. در زمینی که زمان کاشت
    مرا گل زیبایش
    بجز در خاک
    نبود

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

