خوراک آراِس‌اِس

معجزه کن

نوشته‌شده در

از این خواب‌آلودگی در جوهر خودنویس رهایی پیدا نمی‌کنم. تو را گم کرده‌ام، نه اینجا، همه‌جا نیستی. نم‌نمک فراموشت می‌شوم. تکراری نیستی، همیشه‌ای. وقتی تنفست می‌کنم و عطرت نیست نمی‌دانی چقدر دلتنگ است هوا، انگار که ابر باشد اما باران نبارد. هرچه ترانه و شعر به نامت هست، تویی. گوش می‌کنم. انگار تمام آهنگ‌ها تو را می‌نوازند و چقدر حسودی می‌کنند به من که چشم‌هایت را با لبانم بوسیده‌ام. بغض می‌آید و با بغضم باران می‌گیرد. ببین هنوز هم می‌توانی معجزه کنی، می‌توانی مرا حتی در خاطره دوباره خلق کنی. مرا بیافرین، معجزه کن.

یک پاسخ »

  1. تو را برای همیشه گم کرده ام…

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. عجب پست معرکه ای بود کیف کردم 🙂

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. قشنگههههههههههههههههههههه

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

