خوراک آراِس‌اِس

بازمانده

نوشته‌شده در

وسیله‌ای را که مشاهده می‌کنید احتمالآ یکی از ارکان موفقیت پادشاهان هخامنشی‌ست که از گزند تاراجگران در بنای ویران‌ تخت‌جمشید باقی مانده است.

پی‌نوشت: می‌خوام بدونم توریستای فرانسوی که همزمان با من و خانواده اونجا بودن و بقیه‌ی راه‌یافتگان بیگانه به سرای پارسه بعد از دیدن این چیز در دل‌شان چه کرده‌اند؟ مطمئنآ از هوش سرشار متولیان میراث فرهنگی تعجب کرده‌اند.

یک پاسخ »

  1. ما همیشه فکر میکنیم و میکردیم، باهوش ترین مردم جهانیم! اما من فکر میکنم،اون موقع هم بیگانگان به ما میخندیدند!

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. من نگرفتم چی شد
    این فرغون اینجا چی میگه
    مال اون زمان که نیست
    هووم؟

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. سلام
    خوبيد؟
    با ديدن فرغون ( فرقون؟) به نظرم اومد كه با اين سهميه بندي بنزين ميشه سرمايه گذاري كرد و چند تا فرغون خريد و از سر كوچه تا ته كوچه نسوان را همراه با نايلكس هاي خريد در آن گذاشت و بدو كه رفتي!
    دستت درد نكنه با اين عكست!
    من پولدار ميشم!

    دوست داشتن

    پاسخ
  4. اي داد/.
    چيشي بگه آدم/.

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

