وب‌سال

به سلامتی

به سلامتی و میمنت و ایشالا خوشی! قالب نصفه و نیمه‌ی وب‌سال آماده شد و من تونستم درست پس از دو ماه و سه هفته که از سال 1386 می‌گذره طرح رو عملی کنم.. بقیه‌ش دیگه بستگی به شما و حاضرین ایرانی در وب داره. امیدوارم حرکت مفیدی باشه.
اینم از پست اول: سرآغاز، کمی‌ها و کاستی‌ها رو به بزرگی خودتون ببخشید…
پیشنهاد اول هم اینه: به جای واژه‌های منحوس فیلترینگ و سانسور و از این دست بنویسید «ساماندهی»

همین الآن متوجه شدم سجاد (سال‌های ابری) عزیز تو غم از دست دادن داییشه، واقعآ متأثر شدم. سجاد تو این چند وقت خیلی من رو کمک و راهنمایی کرد. متأسفم، امیدوارم دیگه بد نبینه.

پاسخی بگذارید

