خوراک آراِس‌اِس

مووبل تایپ اپن‌سورس

نوشته‌شده در

گویا به من نیومده نسخه‌ی بتای مووبل تایپ۴-بتا رو تست کنم، یه چند تا ایراد داشت که مجبور شدم برگردم سر ام‌تی کلوزسورس!
اما قابلیت‌های و امکانات بالایی داشت که با رفع اون ایرادای کوچیک می‌شه گفت رقیب قدرتمندی برای نرم‌افزار وردپرس از لحاظ اپن‌سورس بودن میشه، علاوه بر اینکه قابلیت تغییر کدهای قالب رو به سادگی داره. به هر حال به دارندگان مووبل تایپ این مژده رو باید داد که هیچ نیازی به جنبش و انقلاب و اینا نیست! همینجا بمونید وردپرسیا میان:)
برای اولین بار هم یک ادیتور مناسب برای نوشتن مطلب توی مووبل تایپ جدید گذاشتن مسئولین، در ضمن برای نصب کردنش تنها کار دستی باز کردن فایل زیپ و جابجا کردن فولدر ام‌تی استاتیک هست و بقیه تغییرات که قبلآ توی فایل config داده می‌شد به صورت خودکار موقع ورود به ام‌تی صورت می‌گیره.
مشتاقانه منتظر رفع ایرادا هستم تا با کله به اپن‌سورس مووبل تایپ پرتاب بشم!
گفتم حالا که تو وضعیت به‌روز کردنم، از ۳.۳۳ برم رو ۳.۳۵، خسته نباشم!

پی‌نوشت: ببخشید که از محیط مووبل تایپ۴-بتا، براتون عکس نگرفتم، انقدر مات و مبهوتش بودم که فراموشم شد!
پی‌نوشت۲: این wlw هم که با کانکشن من به هم زدن، قهر کردن!

یک پاسخ »

  1. که بالاخره مووبل تایپ بعد از این همه مدت یادش افتاد که باید اوپن سورس بشه 😀
    تازه رسیده به اول خط وردپرس lol
    😉

    دوست داشتن

    پاسخ
  2. منم هنوز جرات نکردم تست کنم
    ولی واقعا هیچ چیز ام تی نمیشه هیچی

    دوست داشتن

    پاسخ
  3. حالا حالاها مونده تا برسه به مرحله‌ی رقابت!

    دوست داشتن

    پاسخ

پاسخی بگذارید

