خوراک آراِس‌اِس

ویندوز لایو رایتر

نوشته‌شده در

امروز روز جالبی برای اینترنت بود، مایکروسافت نسخه‌ی جدید ویندوز لایو رایتر رو عرضه کرد و گوگل امکان آفلاین رو به گوگل‌ریدر اضافه کرد. گرچه گوگل‌گیرز هنوز با کانکشن من مشکل داره و امیدواره هرچه زودتر این اشکال رفع بشه تا بتونم نصبش کنم.
ویندوز لایو رایتر یکی از بهترین محصولاتی‌ست که تا به حال مایکروسافت ارائه داده گرچه آفیس ۲۰۰۷ نیز از نظر من نرم‌افزار قوی‌ایه. در نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار شکل ظاهری اون زیباتر شده و امکان تغییر رنگ داره و از امکاناتش هم هرچی بگم کمه.
امکان ذخیره‌ی خودکار مطالب، اضافه‌کردن جداول، Link Glossary، نوشته‌ی اضافه و خلاصه‌ی مطلب از امکانات جدیدیه که بهش اضافه شده فکر می‌کنم. با وجود نرم‌افزار ویندوز لایو رایتر دیگه نیازی به پیدا کردن ادیتور بی‌دردسر و ورود به مدیریت وبلاگ نیست. متأسفم که سرویس‌های فارسی از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند و به استفاده‌کنندگان مووبل‌تایپ، وردپرس، بلاگر و از این دست سفارش می‌کنم که کار با این نرم‌افزار قدرت‌مند رو از دست ندن.

» توضیح عصرونه

پاسخی بگذارید

