وب‌سال

وب‌سال ۱۳۸۶

خب درگیری من با دومین وب‌سال هنوز ادامه داره و به خاطر همین یه کم از این طرح دور افتادیم، با اینکه داریوش جان لطف کردن و هاست رو در اختیار من گذاشتن اما اشتباه من باعث شد این طرح طول بکشه و شاید به سال بعد هم کشیده بشه. به هر حال تصمیم گرفته بودم طرح رو مستقل کنم اما این مشکلات باعث شد ادامه‌ی طرح رو هم فعلآ اینجا داشته باشیم. به نظرم یک ماه نظرسنجی بسه و حدود ۷۲۰ تا رأی که ۳۶ درصدش به مخالفت با فیلترینگ داده شده کافیه برای اینکه همین موضوع برای سال آینده هدف اصلی باشه. جالب اینجاست که وبلاگ خود من هم قربانی فیلترینگ شده در بعضی جاها. بنابراین از همین الآن تا یک هفته فرصت دارید نام‌های پیشنهادی خودتون رو برای وب‌سال ۱۳۸۶ با موضوع مخالفت با فیلترینگ به foadsa[at]gmail[dot]com بفرستید و یا در نظرات همین مطلب بنویسید. در ضمن اگه نظر دیگه‌ای هم هست در خدمتم
منتظر نام‌های پیشنهادیتون هستم…

2 دیدگاه برای «وب‌سال ۱۳۸۶»

  1. سلام دوست عزیز
    لطفا اعتراض نامه اینترنتی علیه فیلم 300 رو امضا کنید و اگر مایل بودید اون رو تو وبلاگ خودتون هم بذارید و برای دوستانتون هم بفرستید.
    کد و لینک اعتراض رو می تونید از این آدرس بردارید و استفاده کنید.
    ممکنه که نظرتون این باشه که این کار فایده ای نداره.
    اما جواب من اینه که از دست روی دست گذاشتن بهتره.

    لینک اعتراض
    http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=2170a3db-794d-4439-a460-937a3681cb73

    لینک صفحه ای که می تونید کد رو ازش بردارید
    http://adam.ir/2007/03/_300_1.html

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.